بيمه گر اروپايي دوباره خانه تكاني مي كند

2016-12-04 09:50:54

آیین - کارشناساس بیمه تاکید می کنند که ورود بیمه زوریخ به بازار بیمه تکافل اولویت های جغرافیایی این شرکت را تغییر داده است و این شرکت نفوذ بیشتری در منطقه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی خواهد داشت.
مدير اجرايي يكي از بزرگترين شركت هاي بيمه در اروپا خبر داد كه اين بيمه گر قصد دارد تا سال 2019 ميلادي اصلاحات داخلي را براي كاهش هزينه ها اجرايي كند.

به‌ گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل صنعت بیمه به نقل از  خبرگزاري رويترز، "ماريو گاركو" مدير اجرايي جديد گروه بييمه "زوريخ" بزرگترين شركت بيمه در سوئيس و يكي از بزرگترين شركت هاي بيمه در اروپا با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه اين شركت قصد دارد همچنان به سياست هاي خود ادامه دهد و به منظور كاهش هزينه ها تا سال 2019 ميلادي دست به اصلاحات زيرساختاري خواهد زد.

او در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ما مدل هاي تجاري پيچيده اي داريم و بايد اين مدل ها آسان تر شوند. هزينه هاي اين شركت بسيار بالا هستند بنابراين بايد اين هزينه ها حتي المقدور كاهش يابد.

او در ادامه افزود: به دليل تغييرات سازماني ما شاهد ضعف در پاسخگويي بوديم و اكنون درصدد تقويت اين مسئله هستيم.

در اين گزارش آمده است كه گام هاي بازسازي به طور ميانگين در سال 2017 و 2018 ميلادي سالانه 500 ميليون دلار هزينه خواهد داشت و اين شركت در نظر دارد تا با بازنگري در بخش تكنولوژي و قراردادها، سرمايه هاي بيشتري را پس انداز كند.

اين در حالي است كه طبق بيانيه منتشر شده در ماه جاري ميلادي،  سود خالص گروه بيمه زوريخ به مدد بازده سرمايه ها و كاهش بودجه به 912 ميليون دلار رسيده است.

اين شركت چندي پيش به طور ر سمي اعلام كرد كه وارد بازار بيمه تكافل شده است. کارشناساس بیمه تاکید می کنند که ورود بیمه زوریخ به بازار بیمه تکافل اولویت های جغرافیایی این شرکت را تغییر داده است و این شرکت نفوذ بیشتری در منطقه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی خواهد داشت.

"گروه بیمه زوریخ" یکی از مهمترین شرکت های بیمه ای در جهان و بزرگترین شرکت بیمه در سوئیس است که دفتر مرکزی آن در شهر "زوریخ" این کشور قرار دارد. این شرکت در سه قسمت اصلی بیمه های عمومی، بیمه عمر و کشاورزی فعالیت می کند.

 بیمه زوریخ با 55 هزار کارمند، در بیش از 170 کشور و منطقه از جهان فعالیت مستمر دارد. درآمد این شرکت بنا بر گزارش های منتشر شده در سال گذشته ميلادي بیش از 67 میلیارد دلار بوده و سود عملیاتی آن فراتر از چهار میلیارد دلار گزارش شده است.

در سال ۲۰۱۱، با توجه به رتبه ‌بندی انجام شده توسط هفته نامه "فوربس" اين گروه، در رتبه ۷۹ از بزرگترین شرکت ‌های عمومی جهان قرار گرفت. این شرکت همچنین رتبه ۹۴ از فهرست ۱۰۰ برند برتر جهان که توسط "اینتربرند" منتشر می ‌شود، را به خود اختصاص داده است.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.