آلودگی هوا، دردسر جدید بیمه گران هندی

2016-12-10 07:31:02

آیین - میزان خسارت ها به شدت بالا رفته است و اکثر بیماران احتیاج به بستری شدن در بیمارستان ها برای مدت طولانی دارند.شرکت های بیمه فعال در هندوستان اعلام کردند که افزایش آلودگی هوا و گسترش بیماری های مربوط به این پدیده جوی، باعث شدت گرفتن خسارت ها شده است.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از سایت  تخصصی صنعت بیمه ، ایشا اینشورنس ریویو گفت: "آبهیجت گوش" رئیس بخش بیمه درمان شرکت "باجاج آلیانز" در این باره گفت: ما شاهد افزایش 15 تا 18 درصدی خسارت های مربوط به آلودگی آب هستیم و این در حالی است که افزایش خسارت های ناشی از آلودگی هوا نیز 12 تا 15 درصد افزایش داشته است.

به گفته این کارشناس بیمه، میزان خسارت ها در هند بین 365 تا 400 دلار است.

همچنین "فیوچر جنرالی" یکی دیگر از شرکت های بیمه در هند نیز اعلام کرد که میزان خسارت های بیمارستانی در سه سال گذشته از 4.30 درصد به 7.5 درصد افزایش داشته است. میزان خسارت ها به شدت بالا رفته است و اکثر بیماران احتیاج به بستری شدن در بیمارستان ها برای مدت طولانی دارند.

"آی سی آی سی آی" دیگر شرکت بیمه در هندوستان نیز طی گزارشی تاکید کرد: آلودگی منجر به افزایش بیماری ها شده است. میانگین هزینه بستری هر بیماری از 41.391 روپیه در سال 2015 میلادی به 45.104 روپیه در سال جاری افزایش داشته است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، 41 شهر هند در زمره آلوده ترین شهرهای جهان قرار دارند. این شهرها عمدتا هم از آلودگی هوا و هم آلودگی آب رنج می برند که نتیجه آن افزایش بیماری هاست و همچنین بیشتر رودخانه های هند آلوده هستند. میزان آلایندگی هوای دهلی نو پایتخت هند به عنوان آلوده ترین شهر جهان به 60 برابر حد مجاز تعیین شده از سوی سازمان بهداشت جهانی رسید.

به گفته مقامات بهداشتی هند، آلودگی هوا باعث آسیب دائمی به ریه ها و مرگ 1.3 میلیون نفر در سال در این کشور می شود. هند کشوری است که به دلیل توسعه صنعتی از سوخت های دیزلی به مقدار فراوان استفاده می کند، یکی از راهکارهای دولت هند برای مبارزه با آلودگی هوا، استفاده حداقلی از سوخت دیزلی است.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.