بزرگترين بيمه گر اتكايي جهان از استراتژي جديدش پرده‌برداري كرد

2016-12-11 07:06:23

لويدز براي رسيدن به چشم انداز ترسيمي خود تا 2025 ميلادي، بر تشكيل اتحاديه هاي جديد به سرپرستي مديران ارشد اين مجموعه متمركز مي شود."لويدز لندن" بزرگترين شركت بيمه تخصصي جهان با انتشار بيانيه اي از برنامه هاي خود براي رسيدن به اهدافش تا سال 2025 ميلادي پرده برداشت.

به‌ گزارش‌ سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل ازسایت تخصصی صنعت بیمه، اينشورنس ‍‍‍ژورنال گفت: لويدز، بزرگترين بيمه گر اتكايي جهان، جزئيات "مدل جديد همكاري و عملياتي" خود را اعلام و تاكيد كرد كه با اين برنامه اين شركت مي تواند به اهداف خود در سال 2025 ميلادي موثرتر و كارآمدتر دست يابد.

با اين برنامه كه از ژانويه سال 2017 ميلادي آغاز مي شود، لويدز بر فعاليت هاي حمايتي خود، تقويت و ارائه خدمات براي بازار لويدز بيش از گذشته متمركز خواهد شد.

طبق اين گزارش، لويدز براي رسيدن به چشم انداز ترسيمي خود تا 2025 ميلادي، بر تشكيل اتحاديه هاي جديد به سرپرستي مديران ارشد اين مجموعه متمركز مي شود. همچنين تجديدنظر بر سياست هاي مديريتي از جمله مديريت ريسك، يكي ديگر از برنامه هاي اين بيمه گر جهاني است.

تشكيل تيم هاي جديد براي ارائه محصولات خلاقانه نيز در زمره برنامه هاي اين شركت قرار گرفته است.

"اينگا باله" مدير اجرايي لويدز در اينباره گفت: اين تغييرات به ما كمك مي كند تا راحتتر به نقش حمايتي مان و ارائه خدمات بهتر بپردازيم.

او ادامه داد كه اين ساختار جديد و اولويت هاي متفاوت در سال هاي آينده به ما اجازه مي دهد تا موثرتر و كارآمدتر فعاليت كنيم و اين سياست ها تضميني براي ادامه همكاري هاي لويدز به شمار مي رود.

اين مدير ارشد در ادامه تاكيد كرد: ما همچنان در تلاشيم تا به عنوان قلب بيمه عادي و اتكايي در جهان باقي بمانيم.

خلاف دیگر شركت هاي بيمه، لویدز یک شرکت نیست، بلکه بازاری است متشکل از اعضای گوناگون که به منظور بیمه‌ كردن ریسک‌ های متنوع به صورت اتحادیه گرد هم آمده ‌اند.

عمده فعالیت ‌های لویدز به صورت اشتراکی انجام می ‌پذیرد، به گونه ‌ای که تعدادی از بیمه ‌گران به منظور بیمه كردن ریسکی مشخص به صورت حضوری در اتاق بیمه ‌گری به بحث و چانه ‌زنی با کارگزاران می‌ پردازند و از این طریق چندین اتحادیه در امر بیمه‌ كردن یک ریسک مشارکت می‌ کنند.

لویدز متشکل از دو بخش مجزا با عنوان بازار لویدز و موسسه لویدز است. بازار متشکل از انبوهی از فعالیت ‌های بازرگانی است و موسسه، سرپرستی بازار را بر عهده دارد. بازار لویدز، بستری برای انجام کلیه امور بیمه ‌گری است و موسسه لویدز مسئول نظارت و حمایت از بازار است.

شرکت لویدز لندن در سال ۱۶۸۸ توسط "ادوارد لوید" تاسیس شد و در حال حاضر دارای بیش از 2 هزار و 500 شعبه در سراسر جهان است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن قرار دارد.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.