مقصد سهامیان کجاست ، بیمه تعاون یا میهن

2016-12-11 12:16:29

آیین - در حالیکه پیش ازین گمانه زنی ها از مدیریت سهامیان مدیر عامل اسبق بیمه ایران بر شرکت بیمه میهن خبر می داد اما به نظر می رسد مقصد نهایی سهامیان به سمت بیمه تعاون نشانه رفته است.

به گزارش سایت تحلیل - خبری آیین به نقل  ریسک نیوز،در حالیکه پیش ازین گمانه زنی ها از مدیریت سهامیان مدیر عامل اسبق بیمه ایران بر شرکت بیمه میهن خبر می داد اما به نظر می رسد مقصد نهایی سهامیان به سمت بیمه تعاون نشانه رفته است.

طی ماههای اخیر کش و قوس های مدیریتی در بیمه میهن افزایش یافت و در حالیکه در ظاهر به استعفای موسی رضا انجامید اما شواهد از حضور مستمر وی بر سکان مدیریتی بیمه میهن حکایت دارد و این طور که به نظر می رسد جدایی از مدیرعاملی بیمه میهن چندان برای وی آسان نبوده است.

آخرین عملکرد مدیریتی وی که نشان دهنده حضورش در شرکت بیمه میهن است نامه ای است که روز گذشته با امضاء وی با عنوان مدیر عامل  به رئیس نظارت بر ناشران فرابورس مهر خورده است که طی ان به پیش بینی درآمد این شرکت بیمه ای در شش ماهه دوم سال جاری پرداخته است.

گفتنی است ،با توجه به جوی که در بیمه میهن حاکم است مقصد نهایی سهامیان که تا پیش ازین به عنوان گزینه پیشنهادی مدیریت بر این شرکت مطرح بود به سمت بیمه تعاون چرخش یافته است.

البته شنیده ها خبر می دهند ، سهامیان برای انتخاب مدیریت بیمه تعاون و یا میهن در حال تصمیم گیری است.

حال باید دید در نهایت سرنوشت مدیریتی این دو  شرکت بیمه ای که طی سال های اخیر با فراز و نشیب های  عملکردی فراوانی روبرو بوده اند چه خواهد شد؟

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.