ورود بيمه گر آلماني به بازار كنيا

2016-12-12 07:11:03

آیین - كنيا با جمعيت 45 ميليوني و بازار بيمه اي به ارزش 1.7 ميليارد دلار، يكي از فرصت هاي اصلي براي رشد فعاليت شركت ها در كشورهاي در حال توسعه است كه در نظر دارند در منطقه شرق آفريقا فعاليت كنند.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از سایت تخصصی صنعت بیمه ، بیزینس اینشورنس گفت : گروه بيمه "آليانز" يكي از بزرگترين شركت هاي بيمه در جهان اعلام كرد كه با هدف گسترش فعاليت هايش در قاره آفريقا، وارد بازار بيمه كشور كنيا شده است.

طبق اين گزارش، هم اكنون كشور كنيا، پنجمين بازار آفريقايي است كه اين بيمه گر آلماني دفاتري را در آنجا تاسيس و به طور مستقيم در آن فعاليت مي كند.

"دميا اس‌واي" مدير اجرايي شركت "آليانزكنيا" درباره اين همكاري گفت كه اين شركت بر گسترش تجارت هاي ارگانيك متمركز خواهد شد و در عين حال به دنبال ارائه سرويس هاي متفاوت با كيفيت هاي عالي است.

او ادامه داد: ما به دنبال پيشبرد عمليات هاي تجاري مان هستيم و كنيا بازار خوبي براي اين اقدامات است.

طبق اين گزارش، آليانز در سال 1890 ميلادي در برلين آغاز به كار كرد. اين شركت در ابتدا در زمينه بيمه حمل و نقل و تصادفات فعاليت مي كرد اما اكنون حدود 85 ميليون مشتري در سرتاسر جهان دارد كه به آنان خدمات مختلف بيمه اي از جمله بيمه تلفات، عمر، درمان، دارايي و بانكداري ارائه مي دهد.

طبق اين گزارش، كنيا با جمعيت 45 ميليوني و بازار بيمه اي به ارزش 1.7 ميليارد دلار، يكي از فرصت هاي اصلي براي رشد فعاليت شركت ها در كشورهاي در حال توسعه است كه در نظر دارند در منطقه شرق آفريقا فعاليت كنند. به همين دليل اين ورود فرصت خوبي را در اختيار اين شركت آلماني براي پيشبرد استراتژي هايش در قاره آفريقا قرار مي دهد.

"فردريك باسلي" رئيس بخش آفريقا آليانز نيز در اين باره گفت كه آليانز از كسب اين فرصت براي حضور در بازار كنيا بسيار خوشحال است. كنيا، بازار روشني است كه فرصت هاي بيشماري را در اختيار ما قرار مي دهد و ما خواهان رشد فعاليت هايمان در اين منطقه هستيم.

آلیانز، یک شرکت خدمات مالی چندملیتی است که ساختمان مرکزی آن، در شهر "مونیخ" آلمان قرار دارد. این شرکت، فعالیت ‌های اقتصادی فراوانی دارد اما تمرکز اصلی آلیانز بر روی ارائه خدمات بیمه است. این شرکت در سال ۲۰۱۰، دوازدهمین شرکت بزرگ خدمات مالی در جهان بوده و در فهرست سال ۲۰۱۰ هفته نامه "فوربس" در رتبه ۲۳ بزرگترین شرکت‌ های جهان قرار داشت. فعالیت ‌های اقتصادی آلیانز، به پنج بخش تقسیم می ‌شوند که هر بخش تحت یک شرکت تابعه با مدیریت مستقل اداره می ‌شود.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.