بیمه شدن همه واحدهای مسکونی شهر'هچیرود' چالوس

2016-12-12 10:15:28

آیین - در جریان تصویب بودجه سال 1396 شهرداری این شهر نیز سعی خواهد شد تا واحدهای مسکونی شهروندان این شهر را زیرپوشش بیمه حوادث دیگر مانند سیل ، زلزله و برف قرار گیرد.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از صنعت بیمه ،شهردار هچیرود چالوس گفت : تمامی واحدهای مسکونی این شهر با همکاری شهرداری زیر پوشش بیمه حوادثی مانند آتش سوزی قرار گرفتند.

محمد کیاکجوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شهرداری با پرداخت نزدیک به 500 میلیون ریال حدود سه هزار و 500 باب واحد مسکونی این شهر را بدون اطلاع قبلی شهروندان زیرپوشش این نوع بیمه قرار داد.

وی ، وجود بافت های فرسوده و نیز کمبود امکانات و تجهیزات آتش نشانی به هنگام وقوع آتش سوزی را از علت های اساسی این اقدام شهرداری بیان کرد و ادامه داد : هم اکنون هرباب واحد مسکونی تا سقف حدود یک میلیارد ریال بیمه آتش سوزی شده است چنین اقدامی در حقیقت گامی برای کاهش نگرانی شهروندان دراین حوزه بوده است.

شهردار هچیرود شهرستان چالوس گفت : در جریان تصویب بودجه سال 1396 شهرداری این شهر نیز سعی خواهد شد تا واحدهای مسکونی شهروندان این شهر را زیرپوشش بیمه حوادث دیگر مانند سیل ، زلزله و برف قرار گیرد.

کیاکجوری افزود : چنین اقداماتی علاوه برآن که گامی به سوی کاهش دغدغه و نگرانی شهروندان در برابر بروز این گونه حوادث خواهد بود بلکه مدیران شهری نیز به هنگام وقوع بحران و تبعات ناشی از آن دغدغه کمتری خواهند داشت.

وی اضافه کرد : مساله مهم تر این است که در پی چنین اقدامی باری از دوش دولت نیز برداشته خواهد شد چرا که امروزه دیده می شود به طور میانگین هرسال حوادثی مانند سیل در مازندران رخ می دهد که به دنبال آن خسارت های زیادی به بخش های مختلف از جمله زیرساخت های شهری و واحدهای مسکونی وارد می کند که جبران آن برای دولت ممکن نیست.

هچیرود با قلمرو جغرافیایی حدود هزار و 700 هکتار و جمعیتی دستکم 15 هزار نفر به دلیل برخورداری فضاهای گردشگری مانند شهرک گردشگری ، رفاهی و اقامتی نمک آبرود ، نزدیکی به دریا ، جلگه و کوه در تمامی فصول سال به ویژه نیمه نخست سال میزبان میلیون ها مسافر ، گردشگر داخلی و خارجی است.
این شهر در فاصله حدود 10 کیلومتری ضلع غربی شهر چالوس واقع است

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.