رضايتمندي آمريكايي ها از بيمه گران درمان

2016-12-13 07:02:50

آیین - رضايتمندي از عملكرد مربوط به شركت هاي مي شوند كه قانون بيمه "اوباما كر" را تاكنون جدي تر گرفته اند چرا كه اكنون شهروندان آمريكايي نسبت به گذشته تمايل بيشتري به اين قانون بيمه دارند.
شركت هاي بيمه درمان در آمريكا توانستند بيش از گذشته رضايت شهروندان اين كشور را جلب كنند.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از سایت تخصصی صنعت ، لایو اینشورنس گفت :اطلاعات اخير منتشر شده نشان مي دهد كه شهروندان آمريكا نسبت به 2 سال گذشته از شركت هاي بيمه درمان در اين كشور راضي تر هستند.

در عين حال در اين گزارش آمده است، اين رضايتمندي از عملكرد مربوط به شركت هاي مي شوند كه قانون بيمه "اوباما كر" را تاكنون جدي تر گرفته اند چرا كه اكنون شهروندان آمريكايي نسبت به گذشته تمايل بيشتري به اين قانون بيمه دارند.

قانون بيمه "اوباما كر" که بر اساس آن بیش از ۲۲ میلیون آمریکایی از امکانات بیمه‌ بهداشتی و درمانی دولتی برخوردار می‌شوند، در سال ۲۰۱۰ به تصویب رسید. دولت «باراك اوباما» رئيس جمهوري كنوني آمريكا، برای به تصویب رساندن آن بارها با مخالفت شدید جمهوری‌ خواهان در کنگره رو به‌ رو شد. نمایندگان این حزب تا کنون بیش از ۵۰ بار به لغو آن در پارلمان رای داده ‌اند. به گفته‌ آن ‌ها اوباما كر نشانه‌ تلاش اوباما برای سوسیالیستی‌ کردن جامعه‌ آمریکا است.

در ادامه اين گزارش تاكيد شده است، با وجود اين حقيقت كه پوشش ها ضعيف هستند و ميزان حق بيمه ها افزايش داشته اند اما شركت هاي بيمه در جلب نظر مردم عادي موفق تر از گذشته عمل كرده اند.

اكثر شهروندان آمريكايي، شركت هاي بيمه را مسئول افزايش حق بيمه ها و كاهش كيفيت خدمات ارائه شده،‌ نمي دانند. در عوض آنان بر اين باورند كه دليل افزايش نرخ اين بيمه ها،‌ مسائل درماني است.

اين در حالي است كه "دونالد ترامپ" رئيس جمهوري منتخب آمريكا كه در جریان کارزار انتخاباتی خود بیمه‌ درمانی اوباما را "یک فاجعه‌ کامل" خوانده بود، اکنون قصد دارد تنها بخشی از آن را به اجرا درآورد. او می‌ گوید، "به خاطر احترام به اوباما" دست به این کار می‌زند.

او در نخستین مصاحبه‌ خود پس از پیروزی درباره‌ بخشی از نظام بیمه‌ بهداشتی و درمانی باراک اوباما گفت که بخشی از آن را حفظ و اجرا خواهد کرد. ترامپ که پس از دیدار با اوباما با "وال استریت ژورنال" مصاحبه می‌کرد، در این رابطه گفت: "به او گفتم که درباره‌ پیشنهادهایش فکر خواهم کرد."

کارشناسان می ‌گویند، لغو قانون اوباماكر که هزینه ‌های آن قابل تامین است، به‌ زودی امکانپذیر نیست. گرچه جمهوری ‌خواهان در انتخابات اخیر در دو مجلس نمایندگان و سنا اکثریت کرسی ‌ها را کسب کرده‌ اند، اما برای رد اين قانون نیازمند دست ‌کم ۶۰ رای در مجلس سنا هستند که در حال حاضر از آن محرومند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.