برنامه های جدید بیمه معلم در حوزه بیمه های باربری

2016-12-15 05:45:25

آیین - بیمه معلم با رعایت همه جوانب احتیاطی، در سال جاری حدود ۸۰ قرارداد در زمینه حمل و نقل داخلی منعقد کرده است.مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیمای بیمه معلم از ارائه طرح جدیدی در حوزه بیمه های باربری خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از روابط عمومی بیمه معلم،محمد حبیبی با بیان این که اقبال به بیمه های باربری در حمل و نقل کالاهای داخلی افزایش یافته است، گفت: شرکت بیمه معلم نیز در این زمینه اقداماتی جدیدی آغاز کرده است.
وی افزود: ریسک بیمه حمل و نقل بالاست، چون شرایط جاده ها، نیروی انسانی و وسایل نقلیه در کشور ما چندان مطلوب نیست، اما بیمه معلم با رعایت همه جوانب احتیاطی، در سال جاری حدود ۸۰ قرارداد در زمینه حمل و نقل داخلی منعقد کرده است.
حبیبی به برنامه این شرکت برای ایجاد تحول در بیمه نامه های حمل و نقل اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه این است که هر نماینده فعال در پروژه آموزش و پرورش، حداقل یک قرارداد بیمه حمل و نقل داخلی هم منعقد کند و به این ترتیب حدود ۷۰۰ قرارداد در این رشته برای سال آینده هدف گذاری شده است.
حبیبی همچنین از تهیه نرم افزاری برای کنترل نحوه صدور و به کارگیری این بیمه نامه اشاره کرد و گفت: برنامه ما این است که به برای خودروهای زیر سه و نیم تن که مربوط به صاحبان کالاست، پوشش بیمه ای ارائه کنیم.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.