حمایت از شبکه فروش توانمند، برنامه راهبردی بیمه دانا

2016-12-18 08:26:34

آیین - معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، توجه و حمایت بیشتر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش را جزء برنامه های راهبردی و استراتژی های شرکت برشمرد.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از  روابط عمومی بیمه دانا، سیاوش سعیدیان راد در جلسه هم اندیشی مدیریت بازاریابی با نمایندگان منتخب استان تهران، با تحلیل وضعیت صنعت بیمه و بیمه دانا، از اعضای شبکه فروش و بیمه گذاران به عنوان بزرگ ترین سرمایه های شرکت یاد کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه در گذشته عملکرد بیمه دانا بر محور بیمه درمان بوده، در حال حاضر تجمیع امور بیمه ای با نگرش پرتفوی اقتصادی در برنامه راهبردی شرکت قرار گرفته است که نتیجه آن اصلاح ترکیب پرتفوی خواهد بود .

وی، به نقش شبکه فروش در توسعه و فروش بیمه های کلان و خرد اشاره کرد و و یادآور شد: فعالیت در فروش بیمه های خرد، شکنندگی ندارد و بسیار مناسب است و این امر ضمن افزایش ضریب نفوذ، در اثر بخشی بیمه در جامعه نقش مهمی دارد .

 معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، ایفای تعهدات بیمه ای را در راستای اصل جبران غرامت دانست و مهم ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بیمه توصیف کرد و افزود: خوشبخاته توان فنی و توانگری مالی بیمه دانا یک مزیت رقابتی در بازار بیمه به شمار می رود و امیدواریم با همت و تلاش کلیه همکاران با ارائه خدمات مطلوب، به سمت جذب پرتفوی سودده و اقتصادی حرکت کنیم.

در این نشست، موسی رضایی مدیر بازاریابی با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت، از ابلاغ دستورالعمل فروش و شیوه نامه ای در این خصوص خبر داد و افزود: استفاده از نمایندگان توانمند شبکه فروش در حوزه بازاریابی از سیاست های این مدیریت محسوب می شود.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.