مجله Industry Experts هادی دستباز را به عنوان کارشناس برجسته بیمه ای انتخاب کرد

2016-12-20 05:43:13

آیین - هادی دستباز، سرپرست سابق معاونت نظارت و آموزش بیمه مرکزی ایران و عضو هیئت مدیره کنونی و مدیر عامل شرکت مدیریت خطر، از طرف مجله Industry Experts به عنوان یک کارشناس برجسته در زمینه تخصصی خود معرفی شد / اسم هادی دستباز به زودی در چاپ آینده مجله Industry Experts به عنوان 10 چاپ برتر سال 2016 نیز عنوان خواهد شد.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از ریسک نیوز،مجله Industry Experts طی گزارشی ضمن اشاره به فعالیت کاری هادی دستباز ، فعال بیمه ای  ، به معرفی عملکرد وی در صنعت بیمه ایران  پرداخته است.

به گزارش این نشریه معتبر خارجی هادی دستباز که بازنشسته بیمه مرکزی ایران است و به عنوان سرپرست معاونت نظارت و آموزش بیمه مرکزی ایران نیز خدمت کرده ، 44 سال از زندگی خود را وقف کمک به صنعت بیمه کشور خود کرده است، یعنی از سال 1972 و قبل از اینکه به همراه چند تن از همکارانش شرکت مدیریت خطر را تاسیس کند.


در راستای چنین نقشی در صنایع مختلف بیمه در طول زندگی حرفه‌ای‌، امروز دستباز به عنوان عضو هئیت مدیره شرکت بیمه ای ، خدمت می‌کند.  ارزیابی ریسک‌های بزرگ  مانند ریسک‌های مربوط به پتروشیمی، پالایشگاه و سایر بخش‌های انرژی ، ارایه  جدیدترین بیمه‌نامه‌ها و برنامه‌های مرتبط با ریسک انرژی و به روز رسانی کردن بیمه نامه ها  در کارنامه کاری وی به چشم می خورد.

بر اساس این گزارش کارنامه کاری دستباز نشان می دهد ، معرفی محصولات و بیمه نامه‌های جدید، یک موفقیت بزرگ در کارنامه وی به حساب می‌آید.
دستباز می گوید: شرکت‌های بیمه در دو دهه اخیر، با محصولات، رتبه‌بندی یا شرایط بیمه ‌نامه‌ها آشنا نبودند، لذا در مقابل این تغییرات مقاومت می‌کردند؛ اما ما قادر بودیم تا به دارندگان بیمه نامه‌ها مشاوره دهیم که برای کسب و کارشان بهترین تصمیم  بگیرند، مخصوصا آنهایی که در بخش نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع پالایشگاهی فعالیت می‌کردند. توانایی ما در قانع کردن دارندگان بیمه نامه‌ها در موفقیت من و همکارانم نقش موثری داشته است.


در همان زمان که دستباز با بیمه مرکزی ایران همکاری می‌کرد، به عنوان مدیر تسویه شرکت‌های بیمه خارجی بعد از ملی کردن صنعت بیمه در ایران، سرپرست بیمه زندگی و غیرزندگی و سرپرست کمیته فنی بیمه البرز، مشاور MD و سرپرست کمیته فنی در شرکت بیمه صادرات و سرمایه‌گذاری خدمت ‌کرد.

دستباز عضو مؤسس چندین موسسه شامل شرکت بیمه حافظ، شرکت بیمه کارآفرین، شرکت بیمه آسماری و حکمت صبا است.

وی در اتاق بازرگانی بین المللی به عنوان معاون دبیر کل، دبیر کل و نایب رئیس کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی خدمت کرده است. علاوه براینکه  یک عضو فعال در انجمن کارشناسان رسمی ایرانی از سال 2009 است.


وی طی دوره زندگی حرفه‌ای   چندین کتاب و مقاله و تعداد زیادی گزارش در مورد خصوصی سازی شرکت‌های بیمه به رشته نگارش در اورده است .

فدراسیون شرکت‌های بیمه و بیمه اتکایی آفریقایی- آسیایی دو عدد از کتاب‌های دستباز را در لیست بهترین کتاب‌های خواندنی قرار داد و یک کتاب دیگر آن در لیست‌ کتاب‌های مرکز تحقیق و توسعه بیمه مرکزی ایران قرار گرفت.

گفتنی است ، دستباز 6 کتاب را برای صنعت بیمه ایران نوشته و ترجمه کرده است و سه کتاب برای کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی به رشته تحریر در آورده است.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.