تمدید مهلت ثبت نام در همایش " توسعه بیمه های مسئویت"

2016-12-24 05:00:43

آیین - ثبت نام در دومین همایش توسعه توان حرفه ای صنعت بیمه با موضوع "توسعه بیمه های مسئولیت" تا آخر وقت روز جمعه مورخ 95/10/10 تمدید شد.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از روابط عمومی انجمن حرفه ای صنعت بیمه، به دلیل استقبال گسترده شرکت های بیمه و شبکه فروش از این همایش، مهلت ثبت نام تمدید شد.

گفتنی است، این همایش با محوریت بیمه های مسئولیت، چالش ها و فرصت ها، بازاریابی و فروش بیمه های مسئولیت (مبتنی بر روش های نوین و تجارب موفق متناسب با بازار)، مدیریت ریسک و صدور بیمه های مسئولیت با تاکید بر محصولات جدید و خسارت در بیمه های مسئولیت (بررسی قوانین، آیین نامه ها و کلوزهای مرتبط) در 16 دی 1395 در شهر مشهد برگزار می شود.

علاوه بر این، در روز بعد از همایش چهار کارگاه با عناوین "روشهای ارزیابی و برآورد خسارت در بیمه های مسئولیت" ,"بیمه های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان", "روشهای محاسبه و ارزیابی ریسک بیمه های ثالث پروژه های ساختمانی و عمرانی" و "روشهای مناسب بازاریابی و فروش بیمه های مسئولیت" به صورت همزمان برگزار خواهد شد که ثبت نام کنندگان در همایش می توانند بصورت رایگان از این کارگاه ها بهره مند شوند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.