بيمه گران بريتانيايي به بازار آسيا چشم دوخته اند

2016-12-27 05:55:12

آیین - شركت هاي بيمه در بريتانيا هشت بازار اصلي خود را براي توسعه تجارت هايشان معرفي كرده‌اند.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین به نقل از سایت تخصصی صنعت بیمه ، ایشا اینشورنس ریویو گفت : بازار بيمه چين و هندوستان، دو اولويت نخست براي شركت هاي بيمه در بريتانيا به منظور سرمايه گذاري در بزرگترين قاره جهان هستند.

طبق گزارش انجمن بيمه بريتانيا، اين دو بازار به دليل رشدشان در سال هاي اخير و روند آسان انجام فعاليت هاي تجاري براي شركت هاي بيمه در اين كشور بسيار بااهميت هستند.

همچنين اين شركت ها به شش كشور ديگر آسيايي براي انجام فعاليت هاي بيمه اي علاقه دارند و در طول چند سال گذشته اعضاي اين انجمن در اين كشورها به شدت فعال بودند و رشد خوبي را نيز تجربه كرده اند. بر اساس اين گزارش، اين كشورها عبارتند از هنگ كنگ، اندونزي، ژاپن، مالزي، سنگاپور و كره جنوبي.

طبق گزارش انجمن بيمه بريتانيا، اين هشت كشور بر اساس اندازه بازار، پتانسيل رشد و قوانين تجاري و مقرارات مربوطه انتخاب شده اند.

"هو ايوانز" مديركل انجمن بيمه بريتانيا در اين باره مي گويد: شركت هاي بيمه در انگلستان و صنعت بيمه در اين كشور مي خواهند همواره به عنوان پيشرو در اين بازار شناخته شوند و در مسابقه تجاري و استفاده از فرصت هاي جديد هميشه پيروز باشند.

او ادامه داد: براي رسيدن به چنين اهدافي ما اولويت هاي مان را مشخص كرديم و بر اين باوريم كه بايد اقدامات جديد و جدي تري برداريم. در حال حاضر بيشتر بيمه گران در اين بازارهاي مشخص شده در حال فعاليت هستند اما پتانسيل براي رشد در اين بازارها قابل لمس و هیجان انگیز است.

در گزارش اين انجمن آمده است كه ما از نيروهاي حمايتي براي حضور قوي تر در سرتاسر جهان استقبال مي كنيم؛ صنعت بيمه بايد همواره پيشتاز و نمونه اي باشد براي اينكه چگونه بازار آزاد مي تواند براي همه پرمنفعت باشد. بريتانيا در اين زمينه يك رهبر جهاني است و مي تواند به بسياري از بازارهاي توسعه يافته و نوظهور كمك كند تا از مزاياي زندگي زير پوشش هاي بيمه اي بهره ببرند.

طبق اين گزارش، قراردادهاي تجاري فرصت هاي را در اختيار شركت ها و موسسه هاي تخصصي قرار مي دهد و اين شرايط براي گسترش صنعت بيمه در اين كشورها بسيار بارزش است.

بر اساس گزارش هاي منتشر شده، صنعت بيمه بريتانيا در رتبه چهارم جهان با درآمد خالص صادراتي 1.8 ميليارد پوندي (2.3 ميليارد دلار) قرار دارد؛ بيش از 60 درصد خدمات خارج از مرزها را در اختيار دارد.

در انتهاي اين گزارش همچنين آمده است، اخيرا توسعه هاي زيادي در اين زمينه اتفاق افتاده است. در دهم ماه نوامبر بريتانيا و چين توافق كردند تا روابط تجاري خود را گسترش دهند. طبق اين توافق اين دو كشور فعاليت هاي تجاري خود را در بازارهاي مبدا و مقصد دو برابر خواهند كرد. همچنين چين توافق كرد تا مقرارت هايش را تسهيل و اجازه دهد تا شركت هاي خارجي در بخش بيمه عمر و غيرعمر راحتتر در اين چين فعال كند؛‌ به عنوان مثال شركت بيمه "لويدز لندن" بزرگترين شركت بيمه اتكايي جهان، توانست به عنوان نخستين شركت بيمه اتكايي اولين شعبه خود را در هندوستان تاسيس كند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.