كاهش سود بزرگترين شركت بيمه اتكايي جهان

08-28-2017 11:46:30
آیین- ميزان حق بيمه خالص ثبت شده اين شركت آلماني حدود 11.80 ميليارد دلار ذكر شده است كه در قياس با دوماهه سوم سال جاري ميلادي 1.1درصد كاهش داشته است.

"مونيخ ري" بزرگترين شركت بيمه اتكايي جهان با انتشار گزارشي خبر از كاهش سود خود در دوماهه سوم سال جاري ميلادي داد.

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از  بیزینس اینشورنس، در اين گزارش آمده است، هرچند كه سود اين شركت در دوماهه سوم سال 2017 ميلادي كاهش يافته است اما خللي در مسير رسيدن اين شركت به اهدافش در سال جاري ايجاد نشده است.

طبق اين گزارش، سود بزرگترين بيمه گر اتكايي جهان با 24.8 درصد كاهش نسبت سال گذشته در همين بازه زماني به 733 ميليون يورو (860.6 ميليون دلار) رسيده است. همچنين ميزان حق بيمه خالص ثبت شده اين شركت آلماني حدود 11.80 ميليارد دلار ذكر شده است كه در قياس با دوماهه سوم سال جاري ميلادي 1.1درصد كاهش داشته است.

اين شركت در نيمه نخست سال جاري ميلادي گزارش داده بود كه 1.29 ميليارد يورو سود كسب كرده است كه در قياس با نيمه نخست سال 2016 ميلادي، 8.6 درصد كاهش داشته است.

شرکت بیمه اتکایی "مونیخ ری" در نوزدهم آوریل 1880 توسط "کارل تیم" تاسیس شد و دیدگاه او تا به امروز در شکل گیری این شرکت موثر بوده است. این شرکت بیش از 130 سال است که در صنعت بیمه پیشتاز است. حدود پنج هزار شرکت بیمه در سراسر جهان از مشتریان این شرکت آلمانی هستند و مونیخ ری در 150 شرکت جهان حضوری فعال دارد. این شرکت همچنین بیش از 50 بخش تجاری در سراسر جهان دارد. این شرکت آلمانی انواع مختلفی از بیمه اتکایی را تحت پوشش خود دارد و در زمینه بیمه عمر، درمان، دارایی، حمل و نقل، هواپیمایی، فضانوردی، آتش سوزی و مهندسی، خدمات جامعی ارائه می دهد.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.