رشد 21 درصدي سود شركت بيمه "زوريخ"

08-30-2017 14:19:56
آیین- درآمد این شرکت بنا بر گزارش های منتشر شده بیش از 45 میلیارد دلار در سال است و سود عملیاتی آن فراتر از چهار میلیارد دلار گزارش شده است.

در حالي كه بسياري از شركت هاي بيمه اروپايي از كاهش سود خود در دوماهه سوم سال جاري ميلادي خبر دادند، شركت بيمه "زوريخ" با انتشار گزارشي اعلام كرد كه سود اين شركت 21 درصد رشد داشته است.

  به‌گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل ازخبرگزاري رويترز اين شركت در اين بيانيه تاكيد كرده است كه سرمايه گذاري ها اصلي و اصولي دليل اصلي رشد اين شركت در ابتداي سال جاري بوده است چرا كه اين شركت در اوايل سال جاري توانسته با دو شركت اروپايي ديگر به خوبي ادغام شود و هماهنگي در اجراي عمليات ها بسيار دقيق بوده است.

"ماريو ماركو" مدير اجرايي اين شركت به خبرنگاران گفت: اكنون فضاي وجود ندارد كه ما بخواهيم آن را پر كنيم؛ ما بسيار منظم سعي كرديم تا سرمايه گذاري هاي بيشتري انجام دهيم؛ هرچند كه هنوز به استراتژي هاي راهبردي بيشتري نياز داريم تا بتوانيم تجارت خود را بيش از گذشته شكوفا كنيم.

"گروه بیمه زوریخ" یکی از مهمترین شرکت های بیمه ای در جهان و بزرگترین شرکت بیمه در سوئیس است که دفتر مرکزی آن در شهر "زوریخ" این کشور قرار دارد. این شرکت در سه قسمت اصلی بیمه های عمومی، بیمه زندگی و کشاورزی فعالیت می کند. بیمه زوریخ با 60 هزار کارمند، در بیش از 170 کشور و منطقه از جهان فعالیت مستمر دارد. درآمد این شرکت بنا بر گزارش های منتشر شده بیش از 45 میلیارد دلار در سال است و سود عملیاتی آن فراتر از چهار میلیارد دلار گزارش شده است.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.