طرح جدید بیمه گر چینی برای فروش بیمه درمان

09-02-2017 13:44:41
آیین- در آمار ارائه شده از سوی این شرکت آمده است که اکنون در چین بیش از 10 میلیون نفر از برنامه "بوبوبائو" استفاده می کنند. اکثر این افراد جوان هستند و 70 درصد آنان را مردان تشکیل می دهند.

یک شرکت چینی برای نخستین بار در این کشور بیمه نامه درمان خود را بر اساس ورزش و فعالیتهای روزانه مشتریان خود به فروش می رساند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، "ژونگ آنگ" اولین شرکت بیمه آنلاین در چین، از این پس بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه که اطلاعات ورزشی کاربران را جمع آوری می کند، بیمه نامه های خود را قیمت گذاری می کند.
به عنوان مثال کاربرانی که روزانه 15 هزار قدم راه می روند، تا سقف 200 هزار یوان معادل 30.300 دلار در برابر بیماری های اصلی بیمه خواهند شد و کاربرانی که تنها 5 هزار قدم در روز راه می روند، تا سقف 100 هزار یوان در برابر بیماری های اصلی و حیاتی تخت پوشش قرار می گیرند.

همچنین اگر فرد بیمه شده روزانه بیش از 1500 متر بدود، از تخفیف یک روزه حق بیمه برخوردار می شود. و اگر فردی در طول سال برنامه غذایی خود را حفظ کند، می تواند یک سال رایگان تحت پوشش این شرکت قرار بگیرد.

در آمار ارائه شده از سوی این شرکت آمده است که اکنون در چین بیش از 10 میلیون نفر از برنامه "بوبوبائو" استفاده می کنند. اکثر این افراد جوان هستند و 70 درصد آنان را مردان تشکیل می دهند.

این شرکت در نظر دارد با شرکت های چینی که در زمینه ارائه تولید تلفن همراه فعالیت می کنند، مانند "هوآوی" و "میزو" همکاری و آنان را تشویق کند تا اپلیکیشن های مانند "می فیت" را بر محصولات پوشیدنی خود نصب کنند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.