دردسر بی پایان بزرگترین بیمه گر جهان با رپر آمریکایی

09-03-2017 15:41:32
آِین- لویدز لندن می گوید که مسئولان تور کانیه وست با عنوان "بسیار خوب" با این شرکت برای تحقیقات همکاری نمی کنند تا آنان دلیل اصلی لغو ناگهانی کنسرت های این خواننده آمریکایی را بفهمند.

"لویدز لندن" یکی از بزرگترین شرکت های بیمه جهان اعلام کرد که به دلیل "بی نظمی ها" نمی تواند خسارت 10 میلیون دلاری لغو کنسرت های "کانیه وست" خواننده معروف آمریکایی را پرداخت کند.

  به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از گاردین این شرکت بیمه ادعا می کند که فایلی برای پرداخت خسارت به این رپر آمریکایی ارسال کرده بودند اما در تاریخ های پزشکی ارائه شده، اختلاف های بیشماری وجود دارد.

به همین دلیل این شرکت پرونده جدیدی را در دادگاه فدرال لس آنجلس بازکرده است که به ادعای تقلب مطروحه رسیدگی شود. لویدز لندن می گوید که مسئولان تور کانیه وست با عنوان "بسیار خوب" با این شرکت برای تحقیقات همکاری نمی کنند تا آنان دلیل اصلی لغو ناگهانی کنسرت های این خواننده آمریکایی را بفهمند.

این خواننده و رپر معروف آمريكايي به خاطر لغو كنسرت هايش خواهان پرداخت 10 میلیون دلار خسارت از سوی لویدز لندن شده بود. اين خواننده آمريكايي در دقيقه 90 اعلام كرد كه برگزاری تور به خاطر بیماری انجام نخواهد شد.

طبق مدارك ارائه شده به دادگاه ، شركت اين رپر آمريكايي پيش از آغاز اين تور، بيمه "لغو" كنسرت خريداري كرده بود. در نوامبر سال 2016 ميلادي كانيه وست به ناگاه بستري شد و نتوانست باقي تور خود را برگزار كند. این خسارت نه تنها شامل درآمد او از کنسرت‌ های لغو شده خواهد بود، بلکه هزینه‌ هایی که او به خاطر اجرا نشدن مراسم به تیم خود باید بپردازد را نیز شامل می‌ شود.

البته شرطی در بیمه ‌نامه او وجود دارد که بر اساس آن، لازم است تا شرایط عدم اجرای کنسرت‌ های وست توسط شرکت بیمه تایید شود. شرکت بیمه تاکید کرد که عدم اجرای کنسرت در صورت وقع رفتارهای غیرمنطقی و یا هوس بازانه وست، تحت پوشش قرار نخواهد گرفت.

"کانیه اومری وست" متولد ۸ ژوئن 1977 ميلادي، یک رپر، ترانه‌ سرا، تهیه ‌کننده موسیقی و طراح مد آمریکایی است. وست در شیکاگو بزرگ شد و نخستین بار با آهنگسازی برای ناشری به نام "راک-آ-فلا" و برای هنرمندانی مانند "جی-زی" و "آلیسیا کیز"، در اوایل دهه ۲۰۰۰ شناخته شد. با هدف ادامه فعالیت به عنوان یک خواننده تک، اولین آلبوم خود را به نام «ترک تحصیل از کالج» در ۲۰۰۴ منتشر کرد. این آلبوم با تحسین منتقدین و موفقیت در فروش همراه بود و به خاطر آن جایزه بهترین آلبوم رپ سال را در ۴۷مین دوره جوایز گرمی برنده شد.

وست یکی از تحسین ‌شده‌ ترین خواننده رپ قرب 21است و با فروش بیش از ۳۲ میلیون آلبوم و ۱۰۰ میلیون دانلود دیجیتال، یکی از پرفروش ‌ترین هنرمندان تاریخ است. او موفق به دریافت ۲۱ جایزه گرمی شده است و یکی از هنرمندانی است که بیشترین جایزه گرمی را دریافت کرده اند.

در این گزارش آمده است که دادگاه نمی تواند به دلیل حفظ حریم خصوصی این خواننده آمریکایی و حمایت از افشای جزئیات زندگی وست، مدارک و اطلاعات خاص را در اختیار لویدز لندن قرار دهد. لویدز لندن نیز می گوید بدون دانستن دلیل اصلی لغو ناگهانی برنامه های وست نمی توانند خسارت ادعا شده را پرداخت کنند.

در پرونده ارائه شده از سوی مدیر برنامه های وست در اوایل ماه اوت آمده است که این رپر آمریکایی به دلیل مشکلات جدی و دشوار پزشکی در بیمارستان بستری شده است اما این بیمه گر بریتانیایی بر این باور است که شرکت وست و نمایندگان او، در ارائه اطلاعات لازم سنگ اندازی می کنند و حتی برخی از مدارک را پنهان کرده اند و این شرکت نمی تواند پرونده وست را تکمیل کند.

"هوارد کینگ" وکیل کانیه وست با انتشار بیانیه ای گفت که لویدز نمی خواهد به مشروعیت ادعا احترام بگذارد و آنان هیچ مدرک اصلی را پنهان نکرده اند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.