لويدز لندن در آسيا كنسرسيوم ريسك سياسي تشكيل داد

09-12-2017 10:37:52
آیین- در حال حاضر، سنگاپور با 650 ميليون دلار حق بيمه ثبت شده در سال 2015 ميلادي يكي از بزرگترين مراكز بازاري لويدز لندن در خارج از بريتانياست.

"لويدز لندن" يكي از بزرگترين شركت هاي بيمه در جهان و بريتانيا از تشكيل كنسرسيوم ريسك سياسي در بزرگترين قاره جهان خبر داد. 

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، سه شركت بيمه پيشرو در بازار بيمه لويدز لندن با همكاري بايكديگر كنسرسيوم ريسك سياسي در آسيا تشكيل دادند تا بتوانند فرصت ها را براي پوشش انواع مختلف ريسك هاي سياسي و ارتباطاتي در اين قاره افزايش دهند. 

کنسرسيوم به پیوند دو یا چند فرد، شرکت، سازمان یا حکومت (یا ترکیبی از این‌ ها) باهم برای انجام کنش های هماهنگ یا ادغام منابع شان برای رسیدن به هدف یکسان گویند. بنابراین هدف اصلی کنسرسيوم، سودآوری است؛ ممکن است این هدف خاص شرکت در مناقصه یک پروژه مشخص مانند ساخت نیروگاه باشد یا برگزاری یک نمایشگاه یا تولید محصول. از معروف‌ ترین کنسرسیوم های بین المللی می‌ توان به گروه ایرباس و دایملر- کرایسلر اشاره کرد. 

طبق اين گزارش، "بيزلي"، "چاوسر" و "تالبوت" براي دستيابي به ظرفيت هاي اين بازار گسترده 130 ميليون دلاري با يكديگر همكاري خواهند كرد. بر اساس اين گزارش، اين سه شركت به مدت هفت سال در زمينه پوشش هاي شخصي فعاليت مي كنند و مركز اين كنسرسيوم در سنگاپور است. 
طبق گزارش هاي منتشر شده، لويدز لندن يكي از پيشروترين شركت هاي بيمه در زمينه پوشش هاي سياسي است كه بيشتر در كشورهاي خاص فعاليت مي كند. از جمله ريسك هاي كه اين بيمه گر تحت پوشش قرار مي دهد، مي توان به دخالت هاي دولتي، مصادره اموال و خسارت هاي فيزيكي بر اثر جنگ، عدم تسويه ارزي و عدم پرداخت خسارت از سوي نهادهاي مستقل اشاره كرد. 
لویدز لندن شرکت خدمات مالی بریتانیایی است، که به‌ عنوان یک کارگزار بیمه، در زمینه ارائه خدمات بیمه، بیمه اتکایی، بیمه عمر، مبادلات اوراق قرضه و مدیریت ریسک فعالیت مي كند. 
شرکت لویدز لندن در سال ۱۶۸۸ توسط ادوارد لوید تاسیس شد و در حال حاضر دارای بیش از 2هزار و 500 شعبه در سراسر جهان می‌ باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن قرار دارد. 

بیمه لویدز فعالیت خود را از قهوه خانه ‌ای ساده آغاز و به سرعت رشد کرد؛ لویدز سپس با انتشار روزنامه تخصصی بیمه، ابتکار عمل جالبی به خرج داد تا بیمه گران در جریان انتشار آخرین اخبار و وقایع تجارت و بیمه قرار بگیرند. پس از آن قهوه خانه لویدز اعتبار صد چندانی پیدا کرد، به نحوی که بعدها با انتقال به ساختمان مخصوصی به همان نام رسما به مرکز بورس بیمه تبدیل شد؛ اعتباری که تا به امروز ادامه دارد. 

در حال حاضر، سنگاپور با 650 ميليون دلار حق بيمه ثبت شده در سال 2015 ميلادي يكي از بزرگترين مراكز بازاري لويدز لندن در خارج از بريتانياست. 

"ميخائيل لوم" يكي از مديران اين شركت در سنگاپور درباره اين قرارداد جديد گفت: اين كنسرسيوم جديد سياسي لويدز در آسيا به شركت هاي محلي اين اجازه را مي دهد كه از خود در برابر ريسك هاي سياسي محافظت كنند و در شرايط بي ثباتي جغرافيايي و بروز جنگ احتمالي بتوانند سرمايه گذاري هاي بزرگ خود را حفظ كنند. 

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.