بزرگترين شركت بيمه جهان در آفريقا شعبه مي زند

09-16-2017 13:41:41
آیین- حمایت از تکنولوژیهای جدید مانند ماهواره‌ها، وسایل ارتباطی و خدمات اینترنتی نیز در فهرست برنامه‌های بزرگترین شرکت بیمه جهان قرار دارد.

لويدز لندن" بزرگترين شركت بيمه در جهان و اروپا اعلام كرد كه اين شركت براي حضور بيشتر در بازار بزرگ بيمه قاره سياه در بزرگترين شهر مراكش به طور رسمي دفتر كاري راه اندازي مي كند.

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از  بیزینس اینشورنس، لويدز يكي از پيشروترين شركت هاي بيمه عادي و اتكايي در جهان در حال راه اندازي پايگاه آفريقايي در شهر "كازابلانكا" بزرگترين شهر مراكش است. اين شهر به عنوان مركز تجاري در مراكش و آفريقا شناخته مي شود.

در اين گزارش آمده است كه پس از چندين ماه گفت و گو و مذاكره، گروه ليدز در نهايت توانست مجوز حضور در مراكش را شهر تجاري كازابلانكا بگيرد؛‌ اين مجوز به اين شركت بريتانيايي اين اجازه را مي دهد كه از اين پايگاه محصولات خود را در در مراكش و تمامي شهرهاي آفريقا ارائه كند.


لویدز، یک شرکت بریتانیای است که در زمینه بیمه و بیمه اتکایی فعالیت می ‌کند. در سال ۲۰۱۱ میلادی، بیش از 33.447 میلیارد پوند از درآمد حق بیمه به این شرکت اختصاص یافت. لویدز لندن پیش از این از اجرای برنامه و طرحهای جدیدی برای پشتیبانی از اقتصاد در کشورهای در حال توسعه خبر داده بود. حمایت از تکنولوژیهای جدید مانند ماهواره‌ها، وسایل ارتباطی و خدمات اینترنتی نیز در فهرست برنامه های بزرگترین شرکت بیمه جهان قرار دارد.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.