شركت بيمه "سوئيس ري" به سال ها يكه تازي "مونيخ ري" پايان داد

10-03-2017 14:30:10
آیین- شركت مونيخ ري پس از سال ها در جايگاه دوم فهرست قرار گرفته است.

موسسه رتبه بندي "اي.ام بست" با انتشار گزارشي اعلام كرد كه شركت بيمه اتكايي "سوئيس ري" بهترين شركت بيمه اتكايي جهان است؛ اين در حالي است كه اين عنوان براي سال ها در اختيار "مونيخ ري" همتاي آلماني اين شركت بوده است. 

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از  بیزینس اینشورنس، ، در گزارش اين موسسه رتبه بندي آمده است كه شركت مونيخ ري در بين فهرست برترين شركت هاي بيمه اتكايي جهان توانسته رتبه نخست را از آن خود كند؛ و شركت مونيخ ري پس از سال ها در جايگاه دوم اين فهرست قرار گرفته است. 

شركت سوئیس ري، كه توانسته گوي رقابت را از رقيب اروپايي خود بربايد، يك شرکت بیمه سوئیسی است، که از سال ۲۰۰۶ پس از خریداری شرکت بیمه "جی‌ ای" با ارزش ۷٫۴ میلیارد دلار از شركت "جنرال الکتریک"، دومین ارائه ‌دهنده خدمات بیمه اتکایی در جهان محسوب می‌شد كه اكنون توانسته رتبه نخست را از آن خود كند. 

این شرکت در سال ۱۸۶۳ تحت نام شرکت بیمه اتکایی "سوئیس" تاسیس شد. دفتر مرکزی سوئیس ري در شهر زوریخ قرار دارد و هم ‌اکنون در ۲۵ کشور جهان دارای شعبه است. سهام شرکت سوئیس ري، در بازار بورس "سیکس" سوئیس معامله می‌شود. 

همچنين گروه مونیخ ری كه تا همين اواخر بزرگترين شركت بيمه اتكايي جهان به شمار مي رفت، مالکیت شرکت های بیمه "ارگو" را در اختیار دارد. در حال حاضر شرکت ارگو یکی از بزرگترین شرکت های بیمه در منطقه اروپا و حتی مناطقی از آسیا محسوب می شود. 

این شرکت در 30 کشور دنیا فعالیت دارد و مقر اصلی این شرکت در کشور آلمان است. سرمایه سهام این گروه در سالهای 2014 و 2015  برابر با 587 میلیون یورو بوده است. کسب و کار گروه مونیخ ری بر مبنای فروض به کار گرفته شده برای ریسک هاست. راهبرد ریسک که از راهبرد کسب و کار نشات می گیرد، نشان می دهد که چه زمان و کجا آمادگی رویارویی با ریسک را دارند. 

طبق اين گزارش، شركت "هانوفر ري" نيز سومين شركت برتر بيمه اتكايي جهان است كه نامش در اين فهرست ذكر شده است. در هيمن حال دو شركت بزرگ "پارتنر ري" و "ارنست ري" كه در فهرست سال گذشته در ميان 50 شركت برتر بيمه اتكايي جهان بودند، نامشان در فهرست سال 2017 ذكر نشده است. 

در اين گزارش آمده است كه اين رتبه بندي بر اساس ميزان حق بيمه خالص دريافتي انجام گرفته است.  

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.