غلبه بر يكه تازي چين، موضوع اصلي نشست مديران آسيايي

10-04-2017 11:49:17
آیین- كارشناسان بر اين باورند كه در بازارهاي نوظهور آسيايي، رشد بازار بيمه عمر در سال جاري و سال بعد از آن ضعيف خواهد بود و اين در حالي است كه در سال گذشته به دليل رشد فوق العاده ميزان حق بيمه عمر در چين، اين بازار به طور كل با شرايط بهتري مواجه بود.

مديران شركت بيمه در قاره آسيا بار ديگر براي بررسي شرايط اين صنعت گردهم مي آيند.
 به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، پنجمين نشست مديريت سرمايه گذاري در صنعت بيمه 30 اكتبر تا يكم ماه نوامبر در هنگ كنگ با حضور مديران و بازيگران ارشد اين صنعت در آسيا برگزار مي شود.

در اين نشست كه با عنوان "تضميني براي يك شروع خوب جهت پيروزي در سال 2018" برگزار مي شود، مديران اين صنعت تلاش مي كنند تا با اتخاذ راه حل هاي بنيادي بتوانند بر يكه تازي چين پايان دهند.

پيش از اين در خبرها آمده بود كه بازار بيمه عمر در آسيا بين سال هاي 2017 و 2018 ميلادي رشد واقعي بيش از 10 درصد را تجربه خواهد كرد كه در قياس با سال گذشته كم فروغ تر است. 

كارشناسان بر اين باورند كه در بازارهاي نوظهور آسيايي، رشد بازار بيمه عمر در سال جاري و سال بعد از آن ضعيف خواهد بود و اين در حالي است كه در سال گذشته به دليل رشد فوق العاده ميزان حق بيمه عمر در چين، اين بازار به طور كل با شرايط بهتري مواجه بود.

در اين گزارش آمده است، سال 2018 ميلادي براي صنعت بيمه در آسيا سال بسيار مهمي است و مديران بايد بتوانند به درستي سرمايه هاي خود را مديريت كنند. كارشناسان بيمه در قاره آسيا تاكيد مي كنند كه با توجه به شرايط محيطي اقتصادي به ويژه تداوم كاهش نرخ بهره و ايجاد فرصت هاي بي نظيرريال شركت هاي بيمه در آسيا مي توانند گوي رقابت را از همتايان خارجي خود بربايند.

اين در حالي است ميزان فروش بيمه نامه در كشورهاي مانند هنگ كنگ، كره جنوبي و تايوان رو به افزايش و با ثبات گزارش شده است. در ژاپن افزايش فروش در محصولات سنتي بيمه عمر فردي باعث شده كه صنعت بيمه اين كشور روزهاي طلايي را تجربه كند.

پنجمين نشست مديريت سرمايه گذاري صنعت بيمه آسيا به شركت كنندگان اين امكان را مي دهد كه شرايط محيطي سرمايه گذاري در سال 2018 ميلادي بهتر درك كنند و فرصتي را براي متخصصان اين صنعت به وجود آورند تا آينده بهتري براي شركت هاي بيمه و صندوق هاي سرمايه گذاري خلق كنند.

همچنين حاضران در اين نشست دو روزه در هنگ كنگ درباره چالش هاي موجود و شرايط بازار بيمه بحث و رايزني خواهند كرد و علاوه بر آن اثرات نرخ بهره را بر پيشبرد صنعت بيمه مورد ارزيابي قرار خواهند داد.

طبق اين گزارش، از ديگر موضوعات مورد بحث در اين نشست، تدوين قوانين يكسان و نحوه به كارگيري آنان در صنعت بيمه است. اين در حالي است كه سرمايه گذاري بر روي تكنولوژي هاي جديد نيز در اين نشست توسط شركت كنندگان بررسي مي شود.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.