اولين بيمه بلاك چين دريايي راه اندازي شد

10-07-2017 12:10:58
آیین- اين سكوي جديد با مشتريان، كارگزاران، بيمه گران و گروه هاي سوم براي جمع آوري اطلاعات و ريسك ها و آشنايي با قراردادهاي بيمه در ارتباط است.

شركت‌هاي بزرگ تجاري بزرگ در جهان دور هم آمدند تا نخستين بيمه بلاك چين دريايي را راه اندازي كنند. 

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، شركت كشتيراني 
"اي پي‌مولر-مرسك" با تشكيلي تيمي‌با شركت هاي بين‌المللي نظير موسسه خدمات حرفه اي "اي‌واي" و شركت بزرگ بلاك چين "گاردتايم"، نخستين پلتفرم مشترك بلاك چين را براي بخش بيمه دريايي جهان تشكيل دادند. 

طبق اين گزارش، از ديگر شركت هاي بزرگ در اين تيم مي توان به سازمان صنعت بيمه جهاني "آكورد" و شركت هاي معروف و معتبري چون "مايكروسافت"، "ام اس آملين"، "ويليز تاورز واتسون" و "ايكس ال كاتلين" اشاره كرد. 

پيش از اين نيز "گروه بین المللی آمریکایی" و شریک خبره و معتبر شركت "آي بي ام" اولین بیمه بلاک چین چند ملیتی را راه اندازي كرده بودند. 

بلاک چین نوعی از دفتر توزیع است که تراکنش های مالی را ارزش گذاری می کند و آنها را مرتبا در بلوک ها به صورت گروهی ذخیره می کند. در واقع بلاک چین نوآوری و تکنولوژی اصلی بیت کوین است و به عنوان معیار تمام تراکنش های مالی در شبکه دیجیتالی پذیرفته می شود. این فناوری در سال گذشته با مبلغ يك میلیارد دلار، بیشترین سرمایه‌ گذاری روی يك فناوری نوظهور را به خود اختصاص داده است. 

اين سكوي جديد كه پس از 20 هفته آزمايش اوليه آغاز به كار كرده، قرار است ارزش ويژه اي به صنعت بيمه بدهد و طبق برنامه ريزي ها از سال 2018 ميلادي به طور رسمي مورد استفاده قرار مي گيرد.  

اين سكوي جديد با مشتريان، كارگزاران، بيمه گران و گروه هاي سوم براي جمع آوري اطلاعات و ريسك ها و آشنايي با قراردادهاي بيمه در ارتباط است.  

بلاک‌چین نمای کلی یکپارچه از تمام حقایق را به همه شرکت ‌کنندگان ارائه می ‌‌دهد و به شرکت ‌‌کنندگان بر اساس اعتبار آن‌‌ ها دیدگاه انتخابی پیشنهاد می ‌‌دهد. همچنین می ‌‌تواند رویدادها و پرداخت‌‌ ها را در هر کشور مرتبط با سیاست آن، پیگیری و ضبط کند. سطح بالای شفافیت، خطاها و تقلب و نیز نیاز بخش ‌‌ها برای برقراری ارتباط با هر فرد به منظور به اشتراک گذاشتن اطلاعات سیاستی و پرداخت را کاهش می ‌‌دهد. 

"ايملي جنيفر" مدیر ریسک عملیاتی قابل بیمه شدن در مجوز استاندارد گفت: فرایندی که به بیمه گر اجازه می دهد تا قراردادهای چند ملیتی را ترتیب دهد، امنیت مبادله و اطمینان قرارداد را در مکان های مختلف فراهم می کند. 
 

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.