تغيير استراتژي شركت بيمه روس براي فرار از تحريم ها

10-10-2017 10:54:18
آیین- بيش از ۱۵۰ شخص حقیقی و ۳۷ مؤسسه روسی به خاطر مناقشه اوکراین در فهرست تحریم‌ های اتحادیه اروپا قرار داشتند.

شركت ملي بيمه اتكايي روسيه در نظر دارد براي رهايي از تحريم هاي اقتصادي اعمال شده از سوي اتحاديه اروپا و آمريكا، فعاليت هاي خود را در چين، هندوستان، خاورميانه و آفريقا گسترش دهد.

 به‌گزارش سایت تحلیلی خبری آیین به نقل از  خبرگزاري رويترز ، اين شركت روسي در تلاش است تا ميزان درآمد خود را از طريق جذب حق بيمه افزايش دهد؛ فرآيندي كه در گذشته به دليل اعمال تحريم هاي اقتصادي روندي كاهشي داشته است.

طبق اين گزارش، اين شركت از اول ژانويه سال جاري ميلادي تاكنون سه ميليارد روبل (52 ميليون دلار) از طريق حق بيمه درآمد داشته است. در اين بازه زماني اكثر شركت هاي تجاري روسيه تحت تحريم بوده اند.

"نيكلاي گالوشين" در اينباره به رويترز گفت: تمام شركت هاي تحريم شده توسط ايالات متحده و اتحاديه اروپا، توسط شركت ما تحت پوشش بيمه اتكايي قرار گرفته اند؛ ما حتي صنايع نظامي تخصصي روسيه را تحت پوشش خود داريم.

او ادامه داد: تحريم‌هاي غرب نمي تواند به تجارت شركت هاي روسي خارج از روسيه ضربه بزند و هدف ما دستيابي به 500 ميليون روبل درآمد از طريق حق بيمه در سال 2018 ميلادي است و تلاش خواهيم كرد با وسعت دادن فعاليت هاي مان در كشورهاي مختلف اين رقم را تا سال 2021 ميلادي به پنج ميليارد روبل برسانيم كه تقريبا 20 درصد از درآمد كل شركت ما به شمار مي رود.

بيش از ۱۵۰ شخص حقیقی و ۳۷ مؤسسه روسی به خاطر مناقشه اوکراین در فهرست تحریم‌ های اتحادیه اروپا قرار داشتند. از سوی دیگر، در حالی که اتحادیه اروپا بر سر اوکراین تحریم‌هایی علیه روسیه وضع کرده، به خاطر تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه، واشنگتن را به مقابله‌ به‌ مثل تهدید کرده است.

کنگره آمریکا به تازگی علیه روسیه به خاطر آنچه دخالت در انتخابات آمریکا گفته شد، تحریم‌هایی وضع کرد که به‌ ویژه صنعت انرژی این کشور را هدف گرفته است. این تحریم‌ها شرکت‌هایی اروپا را که در روسیه سرمایه‌گذاری کرده‌ اند، در خطر تحریم‌ های آمریکا قرار می ‌دهد.

"دونالد ترامپ" رئیس ‌جمهوري آمریکا، ضمن انتقاد از این تحریم‌ها، آن را به امضا رساند. این طرح با حمایت بالای دموکرا‌ت ‌ها و جمهوری ‌خواهان به ‌تصویب رسیده بود.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.