چهار شهر دیگر تا روز بیمه، اتوپلاسی می‌شوند

11-12-2017 08:52:15
آیین- بیمه نوین با رونمایی اتوپلاس در اصفهان، تا ۱۳ آذر این طرح را در استان‌های کرمان، یزد، خوزستان و گیلان کلید می‌زند. بیمه نوین با رونمایی اتوپلاس در اصفهان، تا ۱۳ آذر این طرح را در استان‌های کرمان، یزد، خوزستان و گیلان کلید می‌زند. بیمه نوین با رونمایی اتوپلاس در اصفهان، تا ۱۳ آذر این طرح را در استان‌های کرمان، یزد، خوزستان و گیلان کلید می‌زند.

به گزارش سایت تحلیلی -خبری آیین وبه نقل از سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه نوین، طرح اتوپلاس این شرکت از امروز در اصفهان اجرایی شده است و بیمه‌گذاران شهرهای این استان از این پس می‌توانند با خرید بیمه‌نامه بدنه این شرکت از مزایای منحصربه‌فرد آن برخوردار شوند.

طبق اعلام مدیریت بازاریابی و ارتباط با مشتریان بیمه نوین، موفقیت و استقبال بیمه‌گذاران از اتوپلاس در استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و البرز، اجرای سراسری آن در استان‌های کشور را در دستور کار قرار داده و طبق برنامه تا ۱۳ آذر و همزمان با روز بیمه این طرح در شهرهای کرمان، یزد، اهواز و رشت نیز رونمایی می‌شود.

طرح اتوپلاس با ارایه خدمات نوین برای بیمه‌گذاران بیمه بدنه خودروی بیمه نوین در دو سطح، شامل پوشش‌های بیمه‌ای ویژه و خدمات امدادی رایگان است که از تیرماه سال‌جاری وارد بازار بیمه کشور شده است و به زودی در سراسر کشور قابل ارایه و آماده خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران و مشتریان این شرکت است

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.