بانک شهر برگزیده نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری

12-11-2017 09:32:22
آیین- نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین ، بنابر اعلام بانک شهر، در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل­‌ونقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و همچنین نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت‌­پذیری در ارائه خدمات بانکی به حسین محمد پورزرندی، مدیرعامل این بانک اهدا شد.

بر این اساس، موفقیت در ارائه دسـتاوردها، توانمندی‌هـا، خدمات ویژه و نوین و همچنین تلاش در جذب و رضایت مشتریان، از شاخص‌های اهدای این نشان به بانک شهر است.

راه‌­اندازی بیش از ۳۵۰ پیشخوان‌های شهرنت در ۱۸۳ شهر کشور، اتوبانک، خودبانک(VTM) و ... از جمله خدمات نوینی است که در چند سال اخیر از سوی بانک شهر رونمایی شده است.

چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل­‌ونقل، ساختمان، راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس، مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، بانک‌ها و بیمه‌­ها در مرکز همایش‌­های بین‌­المللی صدا و سیما برگزار شد.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.