مدیرعامل بیمه دانا : شرکت های بیمه ای برای فروش محصولات خود با مشکلات بسیاری مواجهند/ نمی توان انتظاری از دوراندیشی درشرکت های بیمه ای داشت

12-16-2017 12:04:52
آیین- بیژن صادق درخصوص اینکه آیا محصولات بیمه ای درکشور متناسب با ریسک های نوظهور هستند، گفت : تقریبا به طور مطلق می توان به این سوال، پاسخ منفی داد.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین مدیرعامل شرکت بیمه دانا،گفته است:درشرایطی که شرکت های بیمه ای درعرضه و فروش محصولات موجود خود با مشکلات بسیاری به دلایل متعددداخلی وبیرونی مواجهند،شایدنتوان انتظاری از دوراندیشی آنها برای عرضه محصولاتی متناسب با ریسک های نوظهور داشت.!

بیژن صادق درخصوص اینکه آیا محصولات بیمه ای در کشور متناسب با ریسک های نوظهور هستند،گفته است که تقریبا به طور مطلق می توان به این سوال،پاسخ منفی داد.

وی،تصریح کرده که ریسک های نوظهور در حوزه های پوشش محصولات فعلی بیمه ای قرار می گیرند اما در اکچوئری این محصولات،ریسک و خطری برای آنها پیش بینی نشده و ادامه داده که درهنگام وقوع هرکدام از ریسک های  نوظهور،این امر منجر به افزایش شدید ضریب خسارت درشرکت های بیمه ای می شود.

به گفته صادق، شرکت های بیمه ای عموما به دلیل اتکاء به داده های قبلی و بدون آشنایی با دلایل این افزایش ها به افزایش نرخ حق بیمه ها می پردازند که با ادامه این روند، ریسک های نوظهور همچنان ناشناخته باقی خواهند ماند.

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.