حمله مدیرعامل بیمه اتکایی امین به بیمه مرکزی

01-23-2018 09:10:36
آیین: بیمه مرکزی ۹۰ درصد بازار را در اختیار گرفته/ هیچ جای دنیا بیمه مرکزی این قدر دخالت نمیکند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری آیین، مدیرعامل بیمه اتکایی امین در حمله ای  به بیمه مرکزی گفت: بیمه مرکزی ۹۰ درصد بازار را در اختیار گرفته/ هیچ جای دنیا بیمه مرکزی این قدر دخالت نمیکند/عملکرد سوال برانگیز مدیرعاملی که فرار به جلو می کند

سیدمصطفی کیایی: ۹۰ درصد بازار اتکایی کشور هم اکنون در اختیار بیمه مرکزی و بیمه ایران است و بیمه مرکزی با داشتن پشتوانه دولتی عملاً قبولی اختیاری و قراردادی را در کنترل خود دارد. این در حالی است که این حجم از فعالیت دولت در بازار بیمه اتکایی در هیچ یک از کشورهای جهان دیده نمی‌شود. 

این در حالی است که بیمه اتکایی امین با نصف ظرفیت تعیین شده توسط بیمه مرکزی کار میکند. کارشناسان معتقدند که عدم استفاده از ظرفیت های شرکت بعلت ضعف هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت است و ارتباطی با بیمه مرکزی و سیاستهای این نهاد ناظر ندارد. به نظر می رسد این گونه سخنان بیشتر برای فرار به جلو و پاسخگو نبودن نسبت به عملکرد این شرکت باشد.

صورتهای مالی این شرکت نشان می دهد این شرکت بیش از ۹۵ درصد سرمایه گذاری های خود را بصورت سپرده در دو بانک که ریسکهای بسیار بالایی دارند گذاشته و در بازارهای مالی و بورس از این سرمایه ها هیچ گونه استفاده ای نمی کند!!

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.