رونمایی از طرح بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان

02-06-2018 08:30:21
آیین- شرکت بیمه تجارت نو ، بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان را با هدف افزایش و ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان ادارات ، سازمانها و مراکز دولتی و خصوصی طراحی نموده است این بیمه نامه در واقع نوع خاص از بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری است.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از ریسک نیوز،روز گذشته  از طرح بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان بیمه تجارت نو رونمائی شد.

شرکت بیمه تجارت نو، با اخذ مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طرح ترمیم پاداش پایان خدمت کارکنان را برای کلیه کارمندانی که سابقه کار از یک سال تا 25 سال چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی دارا می باشند طراحی و ارائه نموده است.

 منا عروجی مدیر اشخاص بیمه تجارت نو در این خصوص تشریح کرد: با  این بیمه نامه یک کارمند می تواند علاوه بر پاداش دریافتی از سازمان مطبوع خود، در پایان دوره بیمه ای از مزایای معادل 30 برابر آخرین حقوق دریافتی به انضمام سود مشارکت در منافع و پوشش های بیمه ای بهره مند گردد.

به گفته وی در صورتی که کارمندی سابقه فعالیت در سازمانی داشته باشد می تواند با پرداخت مبلغی سنوات گذشته خود را به روز رسانی و حق بیمه سنوات گذشته خود را تامین یا به عبارتی سنوات گذشته خود را به روز رسانی و برای سالهای آتی نیز مبلغی را به عنوان حق بیمه پرداخت نماید تا در زمان بازنشستگی به غیر از سنواتی که از سازمان مطبوع خود دریافت می نماید از مزایای این بیمه نامه که شامل 30 برابر آخرین حقوق دریافتی به اضافه سود مشارکت در منافع و پوشش های بیمه ای می باشد استفاده نماید.

وی افزود: این بیمه نامه مناسب کارکنانی می باشد که سنوات آنان هرساله از طریق دستگاه مربوطه تسویه میگردد. این کارکنان می توانند بیمه نامه ترمیم پاداش پایان خدمت را به حق بیمه ای که معادل همان سنوات دریافتی سالانه می باشد خریداری و از مزایای آن در آینده بهره ببرند.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.