کمک هزینه سفر به روسیه به بیمه گزاران یک شرکت بیمه ای

02-13-2018 13:45:00
آیین- شرکت بیمه دانا با هدف توسعه فرهنگ بیمه در جامعه و تکریم مشتریان، با اجرای طرح"دانایی جایزه دارد" در سراسر کشور، به بیمه گزاران خوش شانس خود کمک هزینه سفر به جام جهانی روسیه اهدا می کند.

 به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این طرح که با توجه به در پیش بودن جام جهانی فوتبال به مدت محدود در دستور کار قرار گرفته است، هر ماه پنج جایزه 50 میلیون ریالی از طریق قرعه کشی به برندگان تقدیم می شود.
علاقه مندان می توانند با خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز، اتومبیل(ثالث،بدنه)،آتش سوزی و حوادث انفرادی و ارسال شماره بیمه نامه ها به شماره پیامکی 3000143000، با افزایش امتیاز شانس خود را برای برنده شدن بیشتر کنند.
بر اساس این گزارش، در طرح " دانایی جایزه دارد"، مشتریان بیمه دانا با تهیه بیمه نامه های عمر و پس انداز انفرادی، بیمه بدنه خودرو، شخص ثالث، آتش سوزی  و حوادث انفرادی می توانند در قرعه کشی ماهانه شرکت کنند.
در ازای تهیه هر یک از بیمه نامه های فوق بر اساس امتیازات لحاظ شده برای هر یک از آنها، شانس برنده شدن در قرعه کشی افزایش می یابد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تهیه این بیمه نامه ها می توانند به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.