اقدام هیات مدیره سرمد بر اخراج 40 نفر و کاهش حقوق پرسنل دلفراز : در حمایت از پرسنل بیمه سرمد استعفاء می دهم!

02-14-2018 13:33:42
آیین - اسماعیل دلفراز ، مدیر عامل بیمه سرمد گفت: به دلیل کاهش حقوق دریافتی کارکنان و احتمال تعدیل پرسنل از سوی هیات مدیره استفعاء می دهم.

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از  ریسک نیوز،در حالیکه برخی اخبار از کناره گیری اسماعیل دلفراز از مدیر عاملی بیمه سرمد خبر می دهد ، خبرنگار ریسک نیوز طی تماسی با وی کسب اطلاع کرد که استعفاء وی از بیمه سرمد جدی شده است.

دلفراز به خبرنگار ما گفت: به دلیل برخی دخالتها و رفتارهای غیر حرفه ای هیات مدیره مبنی بر کاهش حفوق دریافتی پرسنل و همچنین تعدیل نیرو ادامه همکاری با این شرکت برای من مقدور نیست.

وی اذعان داشت که علی رغم اینکه شرکت بیمه سرمد بر طبق آمار بیمه مرکزی و مستندات موجود به احاظ رشد پرتفوی ، اصلاح ترکیب پرتفوی ، ارتقاء امور نمایندگی ، عملکرد فنی و توانگری مالی در وضعیت مناسبی قرار دارد اما واقعا مشخص نیست که این رفتار هیات مدیره در خصوص پرسنل این شرکت بیمه ای به چه دلیل است.

دلفراز با اشاره به اینکه هیات مدیره در صدد است 40 نفر از پرسنل شرکت را اخراج کند ، گفت: در صورتیکه این دخالت ها مبنی بر اخراج پرسنل و کاهش حقوق دریافتی کارکنان ادامه داشته باشد، من همکاری خود را با این شرکت پایان می دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر و تحولات در بانک صادرات و حضور مدیر عامل جدید در این بانک منجر به اختلافات و تغییر در مدیر عاملی بیمه سرمد شده است ، گفت: من هنوز با مدیریت جدید بانک صادرات گفتگوئی در این خصوص نداشته ام.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.