جزئیاتی از پوشش بیمه ای هواپیمای ATR سقوط کرده

02-19-2018 08:49:27
آیین- شرکت بیمه گر هواپیمای ATR متعلق به شرکت هواپیمائی آسمان ، بیمه ایران است که حدود سه میلیون یورو پوشش بیمه ای داشته است.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از ریسک نیوز،منابع خبری اعلام کردند هواپیمای مسیر تهران یاسوج که امروز در حوالی سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد تحت پوشش بیمه ایران قرار داشته است.

گفته می شود ، هواپیمای ATR متعلق به شرکت هواپیمائی آسمان حدود سه میلیون یورو پوشش بیمه ای داشته که  از این میزان 60 درصد متعلق به بیمه ایران و مابقی نزد بیمه مرکزی و  بیمه اتکائی امین دارای پوشش اتکائی بوده است.

گفتنی است ، این هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده که برخی پیش بینی ها نشان می دهد کلیه سرنشینان جان باخته اند اگر چه هواپیمائی آسمان سخت قطعی در خصوص جان باختن سرنشینان را منوط به پیگیری و جستجوی لاشه هواپیما دانسته است.

لازم بذکر است که در صورت فوت سرنشینان دیه جان باختگان نیز اضافه می شود.

عمر هواپیمای سقوط کرده 25 سال بوده است

رییس سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد ،هواپیمای آسمان که صبح امروز سقوط کرده در سال 1993 ساخته شده بود و 25 سال عمر داشت.

وی تاکید کرده ،عمر هواپیما به تعداد و ساعت پرواز بستگی دارد، بنابراین این موضوع تقریبی است و نمی‌توان گفت هواپیمایی که سقوط کرده فرسوده بوده است

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.