سبک هم‌افزایی میان دولت و بخش خصوصی در بیمه ایران در کشور بی نظیر است

03-11-2018 14:00:14
آیین-معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران با بیان اینکه معمولا نگاه‌ها به بیمه ایران معطوف به این است که یک شرکت دولتی است،تصریح کرد: این درست است ولی تمام واقعیت نیست، بیمه ایران با در اختیار داشتن پرتوانترین شبکه نمایندگی در کشور، نمونه کارآمد، بزرگ و موفقی از یک همکاری مشترک میان دولت و بخش خصوصی است که شاید این سبک از هم افزایی میان دولت و بخش خصوصی در کشور بی نظیر باشد .

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از  روابط عمومی بیمه ایران، محمد مهدی اعلایی در گردهمایی مشترک شبکه نمایندگی و کارکنان بیمه ایران استان کرمان افزود: نمایندگان شرکای اقتصادی و اجتماعی ما هستند و معادله موفقیت بیمه ایران و نمایندگان فروشش پاسخ واحد دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران با اشاره به طرح صدور بیمه نامه مستقل زلزله که از استان کرمان آغاز شد گفت: از تمام امکانات موجود برای شناسایی نیازهای جدید بیمه پذیر جامعه و اقدامات ظرفیت افزای فروش برای نمایندگانمان استفاده خواهیم کرد و بیمه ایران روزهای سخت خود را پشت سرگذاشته و مسیر پیش رو را مسیر موفقتری از گذشته میداند.

محمد مهدی اعلایی گفت: باید بعنوان مبارزین در جبهه رشد اقتصادی کشور محیط شرکتمان را صمیمانه، احترام آمیز و با عقلانیت اداره کنیم و مواظب باشیم که در دام روزمرگی فرصت سوز و عیب جویی از یکدیگر و حرمت شکنی نیافتیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران ادامه داد: بیمه ایران دارایی تاریخی همه مردم ایران است و همه ما امروز امانتدار این داشته ارزشمند ملت ایران هستیم و باید تلاش کنیم که این امانت را به امانتداران بعد از خودمان بهتر از آنچه که تحویل گرفتیم تحویل دهیم.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.