ترکیب هیات مدیره بیمه البرز زیرو رو شد/ جدایی مجید نادری و امیرحمزه مالمیر از البرز

03-12-2018 15:03:48
آیین- به گفته مالمیر، شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، پیشتر،"حسن محمد تبار" را به عنوان نماینده جدید خود معرفی کرده بود که به دلیل انتصاب او به سمت معاون پشتیبانی بورس تهران،اکنون آمدن وی به بیمه البرز منتفی شده و بزودی فرد جدیدی معرفی خواهد شد.

به گذارش سایت تحلیلی- خبری آیین، ترکیب هیات مدیره شرکت بیمه البرز،دستخوش تغییر و تحول جدی شد و بر این اساس،حمیدرضا توسلی جایگزین مجید نادری دراین ترکیب شده و "امیرحمزه مالمیر" هم از فهرست اعضای هیات مدیره این شرکت خط خورد.

"امیر حمزه مالمیر"،نماینده شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در هیات مدیره بیمه البرز،درتماس با خبرنگار نود اقتصادی، علت جدایی خود از ترکیب هیات مدیره این شرکت بیمه ای را مشغله کاری فراوان دانست و درعین حال خبرداد که دوره دوساله هیات مدیره شرکت بیمه البرز به سرآمده و باید اعضای جدید هیات مدیره معرفی شوند.

به گفته مالمیر،شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان، پیشتر،"حسن محمدتبار" را به عنوان نماینده جدید خود معرفی کرده بود که به دلیل انتصاب او به سمت معاون پشتیبانی بورس تهران،اکنون آمدن وی به بیمه البرز منتفی شده و بزودی فرد جدیدی معرفی خواهد شد.

بلوک ۱۷.۳۴ درصدی سهام دولت درشرکت بیمه البرز، شامل ۶۹۳ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۷۷۷ سهم  بوده که چندروز پیش در بورس به فروش رفت.

این بلوک به ارزش حدود 90 میلیارد و 246 میلیون تومان از سوی یکی از زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی به قیمت هر سهم 130 تومان و یک ریال خریداری شد.

درحال حاضر،13 درصد از سهام بیمه البرز متعلق به صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر و 15.7 درصد سهام آن هم متعلق به شرکت سرمایه گذاری صبا تامین است.

گفته می شود که کنسرسیومی متشکل از صندوق بازنشستگی کشوری، موسسه صندوق بازنشستگی عشایر و روستائیان و صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی،بلوک 17.3 درصدی شرکت بیمه البرز را خریداری کرده اند.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.