گام عملی تعامل با بیمه ‌گذاران، همراهی با بیمه ‌شدگان

04-04-2018 15:08:00
آیین- مدیریت روابط‌ عمومی و امور مشتریان شرکت بیمه ‌کوثر به ‌منظور اجرای شعار سال97 " تعامل با بیمه‌ گذاران، همراهی با بیمه‌ شدگان تشکیل شد.

به‌گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین و به نقل از  روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه‌کوثر؛ این مدیریت به‌منظور اطلاع‌رسانی و مشاوره خدمات بیمه‌ای، فراهم کردن بسترهای دسترسی سریع و آسان آحاد جامعه به اطلاعات بیمه‌ای و آشنایی بیشتر مشتریان با حقوق خود با دستور مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت به مدیریت احمدرضا عصاری تشکیل شد.

ساماندهی نظام اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی براساس وظایف و اهداف شرکت، آماده‌سازی بسترهای گفتمان مستمر و منظم بین مسئولان و کارشناسان شرکت با ذی‌نفعان و دریافت نقد، نظر و پیشنهادهای ذی‌نفعان و بهره‌مندی از آن‌ها در تصمیم‌سازی‌های مدیران ازجمله وظایف این مدیریت است.

واحد امور مشتریان با بهره‌گیری از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و نیز درگاه‌های مختلف زمینه برقراری ارتباطی دوسویه میان شرکت و مشتریان، سهام‌داران و سایر ذی‌نفعان فعالیت خود را آغاز کرد.

امید است با ارتقای جایگاه روابط‌عمومی و نیز برقراری ارتباط سازنده و پایدار با جامعه‌هدف در راستای افزایش جلب اعتماد آن‌ها و ارایه خدمات براساس نیاز مشتریان و همچنین پویایی شرکت گامی موثر برداشت.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.