رئیس کل بیمه مرکزی در آستانه برگزاری Finex یازدهم: بازار سرمایه، پول و بیمه سه رکن اصلی بازارهای مالی هستند که طراحی ساز و کار لازم برای هماهنگی بین آنها یک ضرورت است.

04-15-2018 08:51:48
آیین- بازار سرمایه، پول و بیمه سه رکن اصلی بازارهای مالی هستند که طراحی ساز و کار لازم برای هماهنگی بین آنها یک ضرورت است.

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از  بیمه مرکزی،  رئیس کل بیمه مرکزی در آستانه برگزاری Finex یازدهم گفت: بازار سرمایه، پول و بیمه سه رکن اصلی بازارهای مالی هستند که طراحی ساز و کار لازم برای هماهنگی بین آن‌ها یک ضرورت است.
همتی تاکید کرد: با توسعه بیمه‌های عمر منابع خرد مردم به منابع کلان و با ثبات سرمایه‌گذاری تبدیل می‌شود. در واقع بیمه کانال مطمئن و باثباتی برای توسعه بازار سرمایه است.
رئیس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: بیمه عمر هم نقش پس‌اندازی دارد، هم ریسک زمان فوت و از کارافتادگی را پوشش می‌دهد و هم سود با کمترین ریسک نصیب بیمه گذار می‌کند.
 نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۲۷ تا ۳۰ فروردین در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و برنامه دارد علاوه بر معرفی قابلیت‌های نهادهای مالی داخلی و خارجی به دنبال بین‌المللی کردن صنعت مالی کشور نیز باشد. بر این اساس در این نمایشگاه شرکت‌های حسابرسی، رتبه‌بندی و مشاوره مالی حضور داشته و دوره‌های آموزشی نیز برگزار می‌کنند.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.