دکتر خدامی معاون مدیرعامل بیمه اتیه سازان حافظ : باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری توجه و احترام ویژه به بازنشستگان و فرهنگیان اولویت اول بیمه آتیه سازان حافظ است .

05-06-2018 09:04:43
آیین- در مراسم معارفه سید حسین رحیم به عنوان مدیر جدید استان خراسان رضوی از زحمات دکتر جباری مدیر سابق این استان تقدیر شد

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین، دکتر خدامی در سخنانی با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری گفت : فرمانده معظم کل قوا بارها در بیانات نورانی خود به توجه مسئولین بازنشستگان و فرهنگیان اظهار داشت : شایسته است توجه ویژه به بازنشستگان و فرهنگیان محترم سرلوحه کار مدیران کارکنان و نمایندگی های بیمه اتیه سازان حافظ قرار گیرد و در این راستا تعامل با نهادهای نظارتی و بازرسی پیشاهنگ سیاست گذاری استان ها باشد اما جامه عمل پوشاندن به فرمایشات رهبری در در خدمت به بازنشستگان و فرهنگیان کشور با حمایت همه سازمانها و نهادهای دولتی میسر است.

دکتر خدامی همچنین ضمن تشکر از دکتر جباری مدیر سابق استان خراسان رضوی سخنان مهمی در خصوص نقشه راه بیمه اتیه سازان حافظ ایراد کردند.

ایشان ضمن ترسیم ساختار بیمه درمان تکمیلی در بیمه اتیه سازان حافظ و مقایسه آن با شیوه اجرایی بیمه درمان تکمیلی در صنعت بیمه کشور نکات ضعف و قوت این شرکت را تبیین نمودند 

دکتر خدامی در خصوص دپارتمان مالی بیمه اتیه سازان حافظ لزوم رعایت استانداردهای شفافیت در گزارشگری مالی اطمینان از کفایت ذخایر فنی در صورتهای مالی را ضروری دانستند و توجه بیشتر به مبانی و معیارهای عملی حاکمیت شرکتی را زمینه ساز فعال کردن ظرفیت‌های بالقوه توسعه بازار بیمه اتیه سازان حافظ دانستند و فراهم شدن این پیشرفت ها و تلفیق آن با پتانسیل بالقوه بیمه آتیه سازان حافظ در بخش کارکنان و نمایندگان نوید بخش روزهای درخشان تری برای این شرکت را میدهد.

 

معاون توسعه و منابع بیمه اتیه سازان حافظ در پایان گفت : موفقیت مجموعه بیمه اتیه سازان حافظ را از علی بن موسی الرضا (ع) مسئلت دارم

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

با سلام و احترام .موفقیت جناب اقای دکتر خادمی خصوصا با عنایتی که به بازنشستگان دارند.از خداوند متعال خواستارم. نگاه کارکنان شاغل به بازنشستگان.یعنی اینده خود را دیدند.

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.