جبران ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت بیمه توسعه

05-08-2018 10:26:36
آیین- بیمه ایران اعلام کرد با بررسی ۴۷ هزار پرونده زیان دیدگان بیمه توسعه، از محل املاک این شرکت ۸۴۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت شد و آزادی ۸۳۴ زندانی تحقق یافته است.

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از  ایران اکونومیست؛ در آیین معارفه علی حیدری مسوول جدید واحد اجرایی مدیریت پروژه بیمه توسعه و تودیع خالق شکور مسوول سابق این پروژه، عباس فراشیانی مدیرکل بیمه های اتومبیل بیمه ایران در ارتباط با رفع مشکلات بیمه توسعه گفت: با همکاری کارکنان بیمه توسعه و کارشناسان مستقر بیمه ایران در ساختمان آن شرکت، در حال حاضر آرامش بر این شرکت بیمه ای حاکم شده و امیدواریم تا پایان امسال این پروژه به اتمام برسد. 

دکتر افشاری مدیر عامل بیمه توسعه افزود: حضور بیمه ایران مانع از بروز یک بحران ملی شد. 

در ادامه این جلسه، سیدمحمد ناصر مبرقعی دبیر شورای فنی و مطالعات بیمه ایران، آینده نگری و عمق بینش مقام معظم رهبری در دولتی ماندن بیمه ایران را نشانگر درایت وی دانست و تاکید کرد: بیمه ایران متعلق به صنعت بیمه و همه مردم کشور است؛ بنابراین همه باید در حفظ و صیانت از این شرکت تلاش کنند. 

وی اضافه کرد: کارکنان و کارشناسان بیمه ایران مستقر در بیمه توسعه باید با کمک و همکاری مسوولان بیمه توسعه و بکارگیری رهنمودهای مدیرعامل بیمه ایران به بهترین شکل ممکن این کار بزرگ را به انتها برسانند.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.