بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی از شعبه تهران غرب

05-09-2018 09:56:59
آیین- دکتر علی خدامی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاور مدیرعامل به همراه مدیران ستادی از شعبه تهران غرب بازدید کردند.

به گزارش سایت تحلیلی - خبری آیین و به نقل از روابط عمومی آتیه‌سازان حافظ، دکتر علی خدامی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاور مدیرعامل، مهندس سجادی مشاور عمرانی مدیرعامل و ناصر محمدی مدیر حراست آتیه‌سازان حافظ از واحدهای مختلف شعبه تهران غرب بازدید و با کارکنان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی ضمن تشکر از عملکرد مدیریت و کارکنان این شعبه، خدمت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان را مهم و ارزشمند دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و تلاش برای افزایش رضایتمندی آنها وظیفه ذاتی تمام کارکنان شرکت آتیه‌سازان حافظ است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بیان کرد: حرکت به سمت یک شرکت بازرگانی بیمه‌ای  و تلاش برای کسب سهم از بازار بیمه کشور با حفظ مزیت رقابتی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک شرکت است.

همچنین در ادامه این بازدید، در نشستی که با مدیر شعبه تهران غرب برگزار شد، پس از بحث و تبادل‌نظر پیرامون مسائل مختلف بیمه‌ای، در خصوص مشکلات این شعبه نیز تصمیم‌گیری لازم صورت گرفت.

مشاور مدیرعامل استقرار نظم و انضباط اداری همراه با آراستگی در شعبه تهران غرب و همچنین فراهم‌سازی شرایط مناسب برای ارائه خدمت به بیمه‌شدگان را درخور تقدیر دانست.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.