نخستین جلسه هم اندیشی مدیران ارشد شرکت بیمه حافظ در سال جدید برگزار شد

05-13-2018 09:29:18
آیین- "در آستانه ورود به هفدهمین سال تاسیس شرکت بیمه حافظ، جلسه هم اندیشی این شرکت با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و روسای شعب شرکت بیمه حافظ برگزار شد."

به گزارش  سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از  روابط عمومی بیمه حافظ، در ابتدای این جلسه عبدالرسول عطایی با برشمردن اخرین وضعیت صنعت بیمه در ایران و جهان، آخرین وضعیت شرکت بیمه حافظ در صنعت بیمه را تشریح کرد.
وی وجدان کاری، جانشین پروری، جوانگرایی، نظم و انضباط کاری، راز داری و… را از اهم ویژگیهای یک مدیر بیمه ای بر شمرد و اظهار داشت: حضور استارت تاپ ها در صنعت بیمه و گسترش خدمات الکترونیکی بیمه ای، نشانگر آن است که بایستی در بحث فناوری اطلاعات فصل جدیدی را در فعالیتهای این شرکت آغاز کنیم.
مدیر عامل بیمه حافظ افزود: استفاده از ظرفیتهای موجود در مناطق آزاد و ویژه،شفافیت مالی، افزایش سرمایه، مدیریت ریسک پرداخت خسارت، ارایه روشهای نوین بازاریابی وتبلیغاتی، افزایش سرمایه، راه اندازی CRM، نظارت سیتماتیک بر شعب و نمایندگان از جمله اقداماتی است که در اولویتهای این شرکتها قرار دارد.
در ادامه معاونین و مدیران به بررسی مسایل و مشکلات موجود در واحد مربوطه پرداخته و اقدامات لازم جهت هماهنگی و همگرایی بیشتر شعب و ستاد صورت گرفت.
در پایان جلسه احکام روسای شعب به آنها ابلاغ و «ساناز ستوده» به عنوان سرپرست امور شعب و نمایندگان منصوب شد.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.