رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی: صنعت بیمه نیازمند برنامه راهبردی مشترک تبلیغات و اطلاع رسانی است

05-17-2018 08:58:20
آیین- دکتر همتی با حضور در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی،این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر همتی در این نشست بر نقش بی بدیل مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در گسترش فرهنگ بیمه تاکید کرد و گفت: همگام با وسعت وسایل ارتباطات جمعی، مدیران روابط عمومی باید با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی ها در معرفی خدمات صنعت بیمه پیشگام باشند.
وی افزود:صنعت بیمه علی رغم حضور و حمایت گسترده از مردم، صاحبان صنایع و حرف در هنگام حوادث که نمونه آن زلزله اخیر کرمانشاه بود، مظلوم واقع شده و عموما زحمات آن نادیده گرفته می شود. می توان علت این قضیه را عدم آشنایی کافی رسانه ها با ساختار صنعت بیمه و نبود پل ارتباطی مناسب میان روابط عمومی ها و رسانه های اثر گذار است.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تبیین برنامه راهبردی مشترک میان روابط عمومی های صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: اگر همه با یک هدف مشترک اقدام به تبلیغ و اطلاع رسانی در صنعت بیمه کنند مطمئنا شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: وظیفه مدیران روابط عمومی فراتر از انعکاس مصاحبه مسولین شرکتها  است بلکه آنها باید تمام قد از خدمات صنعت بیمه دفاع کنند و با شیوه های نوین ارتباطی مردم را بیش از پیش با خدمات صنعت بیمه آشنا کنند و پلی باشند بین جامعه وشرکتشان.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.