پنجمین فعال بیمه ای از انگلستان در ایران مستقر شد

06-10-2018 08:54:05
آیین- دفتر ارتباطی یک کارگزاری بیمه انگلیسی دیگر در ایران مجوز فعالیت دریافت کرده است.

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین ، بر اساس آنچه در سایت بیمه مرکزی دیده می شود، Challenge Group Brokers دفتر ارتباطی خود در ایران را در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری به نمایندگی «همایون نوروزیان» واگذار کرده است.

در روزهایی که خبر از بازگشت تحریم هاست و ادامه برجام با سوالات و ابهاماتی رو به روست، گشایش یک دفتر ارتباطی جدید کارگزاری بیمه خارجی در کشور می تواند علامت مثبتی به این صنعت باشد.

نوروزیان درباره علت حضورش در این حوزه به خبرنگار ما گفت: من سالها نماینده بیمه ایران بوده ام و اکنون فعالیت تازه ای را در این حوزه آغاز کرده ام.

وی افزود: تلاش ما این بود فعالیتی را انتخاب کنیم که در آن سهامدار آمریکایی حضور نداشته باشد تا مشکلی متوجه کار نشود.

مسئول دفتر Challenge Group Brokers با اشاره به این که کار کارگزاری ها انجام عملیات بیمه اتکایی متقابل است، اظهار کرد: کارگزاری هم خدمات بیمه ای ارائه می دهد و هم خدمات بیمه ای دریافت می کند تا منافع دو طرف را تامین کند.

نوروزیان با بیان این که کارگزاری متبوع او پیش از این در ایران حضوری نداشته و به تازگی کارش را آغاز کرده است، در پاسخ به این که فعالیت اتکایی این کارگزاری در کدام حوزه های خواهد بود، گفت: حوزه مشخصی تعیین نکرده ایم و باید در عمل ببینیم فعالیت در چه زمینه های میسر می شود.

به گفته او، هنوز آینده تحریم ها و نحوه مواجهه اروپا با این موضوع نیز مشخص نیست و باید منتظر وضعیت پیش رو بود.

ما پیش از این در گزارشی با عنوان سیطره «انگلستان» بر دفاتر ارتباطی بیمه گران خارجی در ایران به موضوع فعالیت دفاتر ارتباطی و کارگزاری شرکت های بیمه خارجی در ایران پرداخته بودیم.

 

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.