تازه‌های بیمه ایران و جهان شماره 54: 80 درصد بیمه‌گزاران متن بیمه‌نامه‌ها را به درستی درک نمی‌کنند

07-14-2018 08:58:24
آیین- دو هفته‌نامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان ویژه‌‌ نیمه دوم خرداد‌ماه 97 با انتشار هشت خبر مهم داخلی و خارجی مرتبط با بیمه به همراه تحلیل این اخبار دردسترس خوانندگان قرار گرفت.

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از  روابط عمومی پژوهشکده بیمه در این شماره نشریه با اشاره به تحلیل رسانه المانیتور پیرامون تبدیل تهدید تحریم‌های امریکا به یک فرصت در کسب‌و‌کارهای جدید صنعت بیمه ایران آمده است: کشورهای چین و روسیه تهدید امریکا در قبال ایران را به یک فرصت در ایجاد کسب و کار به ویژه در صنعت بیمه ایران تبدیل می‌کنند.
المانیتور تاکید نموده است که ایران دارای فرصت‌های بسیاری است که همچنان توان بالقوه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارد، به نحوی که مطابق اظهارات رئیس کل بیمه مرکزی هنوز 70 درصد از 3 تریلیون پتانسیل آن پوشش داده نشده است.
این نشریه تأکید نموده است که اخیراً گردش سرمایه سالانه صنعت بیمه در ایران از 500 تریلیون ریال (11/87 میلیارد دلار) گذشته است.
در این مطلب به مخالفت پکن و آنکارا با اظهارات ترامپ و واکنش مسئول سیاست خارجی اروپا به ادامه فعالیت شرکت‌های کوچک و متوسط اروپا در تهران اشاره شده است.
این نشریه با درج مطلبی پیرامون یک پژوهش انجام شده توسط تامسون رویترز در منطقه خاورمیانه بر این نکته تصریح می‌کند که 45 درصد از پاسخ‌دهندگان قربانی حداقل شکلی از جرم مالی در عملیات جهانی خود طی 12 ماه پیش از انجام این پژوهش شده‌اند. در گزارش تامسون رویترز با عنوان پرده‌برداری از هزینه واقعی جرم مالی با تمرکز بر خاورمیانه و افریقای شمالی آمده است در این منطقه از جهان، 77 درصد از پاسخ‌دهندگان پیمایش گفته‌اند که عمدتاً از مشتریان، عرضه‌کنندگان و کشورها یا صنایعی که در معرض جرم مالی هستند پرهیز می‌کنند.
در شمار 54 این نشریه به استانداردهای جدید برای تقویت نقش اکچوئری در سازمان‌های بیمه توسط نهادهای ناظر و همچنین اخباری در زمینه سبقت حق‌بیمه‌های سایبری از دیگر در رشته‌های بیمه، عدم درک متنی بیمه‌نامه‌ها توسط 80 درصد بیمه‌گزاران و پیشی‌گرفتن حوادث ناشی از عوامل انسانی بر حوادث فاجعه‌بار طبیعی اشاره شده است.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.