نوراللهی برای مدیرعاملی تجارت نو به نهادناظر معرفی شد/ عباس زادگان فقط به دنبال سپرده گذاری بود!

08-28-2018 09:08:28
آیین- "احسان مرادی" : احتمال داده که درصورت تایید بیمه مرکزی،نور اللهی مدیرعامل خارج از ترکیب هیات مدیره باشد و ابراز امیدواری کرده که او بتواند در شرکت بیمه تجارت نو، عملکرد قابل قبولی ازخود ارایه کند.

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از نود اقتصادی ، رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو، تایید کرده که در حاشیه نشست دیروز هیات مدیره این شرکت ،"نیما نوراللهی"،به عنوان گزینه مدیر عاملی انتخاب و برای تایید نهایی به بیمه مرکزی معرفی شده است.

گفته می شود که نیما نوراللهی از جمله اعضای هیات مدیره شرکت بیمه آسیا و  پیشتر هم اتکایی امین بوده و تجربه قابل توجه دیگری در کارنامه کاری  او در سطوح ارشد صنعت بیمه به چشم نمی خورد.

"احسان مرادی" احتمال داده که درصورت تایید بیمه مرکزی،نوراللهی مدیر عامل خارج از ترکیب هیات مدیره باشد و ابراز امیدواری کرده که او بتواند در شرکت بیمه تجارت نو، عملکرد قابل قبولی از خود ارایه کند.

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو،درباره عملکرد "سید محمد عباس زادگان"،مدیر عامل قبلی شرکت بیمه تجارت نو هم گفت که لازمه عملکرد خوب در صنعت بیمه توجه به اهمیت  فرصت های سرمایه گذاری موجود در بازاراست، حال آنکه "عباس زادگان" فقط به دنبال سپرده گذاری بود که بر این اساس، هیات مدیره هم ریسک اعمال او را پذیرفت.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.