منابع صندوق خسارت بدني اندوخته و پشتوانه صنعت بيمه

09-18-2018 08:44:28
آیین-"در سال 93 بيشتر مقصرين متاسفانه متواري بودن ، که اين مهم با تشکيل اداره تحقيق اکاهش پيدا کرده، با کارشناساني که در اين حوزه فعاليت مي کنند ، تمام پرونده ها به دقت مورد رسيدگي ميداني قرار مي گيرد."

به گزارشسایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارت هاي بدني ، دکتر سليماني رئيس کل بيمه مرکزي و هيئت همراه با حضور در ساختمان مرکزي صندوق ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اين نهاد با دکتر جباري مديرعامل و مديران ارشد صندوق تامين خسارت بدني ديدار کردند.
در اين ديدار صميمي دکتر جباري مديرعامل صندوق تامين خسارت بدني کشور گزارشي از فعاليت هاي اين نهاد ارائه کرد.
جباري نقش صندوق را مکمل صنعت بيمه عنوان کرده و اظهار داشت : صندوق به عنوان مکمل صنعت بيمه ايفاي نقش مي کند، به همين علت تلاش کرديم سيستمي يکپارچه و شفاف از خدمات را ارائه کنيم . در اين راستا سيستم هوشمند الکترونيک صندوق بصورت بومي از سال ۹۳ فعال شد به نحوي که تمام فرآيندهاي صندوق از تشکيل پرونده تا صدور حواله در آن ثبت و ضبط مي شود .
با هدف رضايتمندي زيان ديدگان پروسه چند ماهه بررسي پرونده ها و پرداخت خسارت را به ۶ روز تا ۷ روز کاهش داديم .
مديرعامل صندوق ادامه داد : در سال ۹۳ بيشتر مقصرين متاسفانه متواري بودن ، که اين مهم با تشکيل اداره تحقيق اکاهش پيدا کرده، با کارشناساني که در اين حوزه فعاليت مي کنند ، تمام پرونده ها به دقت مورد رسيدگي ميداني قرار مي گيرد.
تشکيل اين اداره به شناسايي گروه هدف در حوزه مقصرين و زيان ديده کمک زيادي کرده است.

جباري با اشاره به آزاد سازي افزون بر ۳۵ هزار نفر از زندانيان حوادث رانندگي و بازگشت آنها به جامعه در جهت وظايف صندوق در کاهش آسيب هاي اجتماعي ، به منابع صندوق اشاره کرده و گفت: نرخ بازدهي ۴ سال گذشته صندوق ، در صنعت بيمه بي سابقه بوده است.

جباري در پايان تاکيد کرد : قانون شخص ثالث يک وظيفه و تکليف بزرگ برعهده صندوق گذاشته است و آن در حقيقت پشتوانه شدن منابع صندوق براي شرکت هاي بيمه است ، در حقيقت چنانچه زماني شرکت بيمه اي دچار مشکل در پرداخت خسارت ها و تعهدات شود اين نهاد صندوق است که ايفاي تعهد خواهد کرد ، همان گونه که در بحث بيمه توسعه هم ورود کرديم و همراهي خوبي با بيمه مرکزي و بيمه ايران در تامين نقدينگي پرداخت خسارت هاي اين شرکت داشتيم .
اين وظيفه و تکليف بزرگي است که ما را بر آن مي دارد بر حفظ و صيانت از منابع صندوق بيشتر از قبل تلاش کنيم و توانگري صندوق را هميشه حفظ کنيم

 

 

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.