آیین- جلسه مشترک انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان با رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی ، رئیس پلیس راهور ،رئیس پلیس راه روستائی ، کلیه روسای مراکز پلیس راه استان گیلان و با حضور جناب آقای فلکیان مدیرکل محترم شرکت سهامی بیمه ایران استان گیلان .

10-10-2018 11:53:02

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از "روابط عمومی انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان"، جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی وکلیپ اختصاصی بیمه ایران  آغاز گردید.
در ابتدا جناب آقای همتی مجری مراسم ضمن خوش آمد گویی به حضار و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به بیان چالشهای پیش روی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان در فرایند خسارت، پرداخت و سپس با دعوت از جناب آقای شهرستانی" ریاست محترم هیات مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران استان گیلان جهت سخنرانی دعوت به عمل آورد.

در ادامه جناب آقای شهرستانی" ضمن استقبال از حضور  فرماندهان  ارشد راهنمائی رانندگی استان.
شرکت بیمه و پلیس راه را جزئی از سیستم امنیت کشور دانست که آرامش را به هموطنان هدیه میدهند.
ایشان با بیان اینکه که هیات مدیره انجمن صنفی با ساعاتها کار کارشناسی و بررسی و تحلیل  به این نتیجه رسید که  افزایش ضرایب خسارت صنعت بیمه که نشانی از نرخ بالای تلفات و تصادفات جاده ای است تبعات بسیاری از لحاظ اقتصادی،اجتماعی و روانی برای هموطنان ایجاد خواهد نمود.
وی گفت بر اساس آمار کشوری حدودا 40 نفر روزانه در اثر حوادث  فوت کرده و 800 نفر نیز مجروح میگردند.
شهرستانی با اشاره به اینکه داشتن فرهنگ بیمه ای در کشورهای پیشرفته یکی از شاخصه   های توسعه یافتگی آنها می باشد ابراز امیدواری کرد با خریداری بیمه نامه شهروندان در زمان بروز خسارت احتمالی نگرانی در خصوص پرداخت خسارت نداشته باشند.
شهرستانی در پایان خواستار تعامل بیشتر بین بیمه ایران و پلیس راهنمائی و رانندگی به عنوان دو  نهاد قدرتمند  و ذینفع در حوادث  شد.

در ادامه برنامه جناب آقای فلکیان مدیر کل محترم  بیمه ایران استان گیلان از انجمن صنفی بابت برگزاری چنین جلسه ای در این ابعاد و چگالی بالا تشکر نمود.
ایشان از حضور فرماندهان ارشد راهنمائی رانندگی در جلسه تشکر کرد
 وی نیروهای راهنمائی رانندگی  را بسیار پرتلاش و خستگی ناپذیر دانست که مسولانه در جهت اجرای حفظ امنیت شهر و برقراری نظم و قانون صادقانه تلاش میکنند.
ایشان خواستار حل برخی از مشکلات پیش روی صنعت بیمه استان در ارتباط با راهنمائی رانندگی شد.
آقای فلکیان خواستار  همکاری بیشتر بین پلیس و بیمه جهت خدمت رسانی مناسب به شهروندان شدند , برای نمونه  ارائه کروکیِ به موقع به بیمه گزاران ، بررسی و دقت نظر در خصوص جلوگیری از تصادفات ساختگی از جمله این خواسته ها بودند. وی ادر ادامه  قول دادند که  از تمامی ارتباط خود چه در سطح استان و چه در سطح کشور استفاده نمایند تا 10 درصد حق بیمه های شخص ثالث که به نیروی انتظامی اختصاص می یابد در خود استان در جهت تقویت زیرساختهای استان هزینه گردد .
ایشان با بیان اینکه 20% خودروهای پلاک شده در استان فاقد بیمه نامه می باشند این را یک نقطه  ضعف دانستند که در صورت بروز خسارتهای احتمالی می تواند لطمات جبران ناپذیری را بر پیکره خانواده های حادثه دیده و به تبع آن جامعه  وارد نماید.

در ادامه برنامه جناب سرهنگ محمد پور رئیس پلس راه استان گیلان به بیان نقطه نظرات خود پرداخت ایشان در ابتدا از انجمن صنفی نمایندگان گیلان برای برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر به عمل آورد .
وی بیشترین عامل تصادفات و مرگ میر در استان را نبودن زیرساختهای مناسب ، کیفیت پائین خودروها،خطاهای عامل انسانی،و نداشتن فرهنگ صحیح رانندگی دانست.
وی پلیس راه را حافظ برقراری نظم در جامعه دانست که تمام سعی و تلاش خود را انجام میدهند.
ایشان در ادامه ضمن ارائه گزارش تصویری از تصادفات جاده ای وتلفات انسانی آن در چند سال گذشته نسبت به آموزش برخی از نکات بازدارنده در تصادفات پرداخت. ایشان با ارائه  آمارها و همچنین تصاویر آموزشی به تشریح آماریِ حوادث رانندگی در چند سال اخیر و همچنین مقایسه آنها با هم پرداختند .پلیس راهنمایی و رانندگی در امر آموزش به مردم هم گامهای خوبی برداشته است  , به عنوان نمونه در روستاها و مراکز جمعیتی نسبت به آموزش و تذکر نکات ایمنی پرداخت . در ادامه به ارایه گزارش از آموزشهایی که در روستاها انجام شده  پرداختند

در پایان برنامه از 3 نفر از افسران راهنمائی رانندگی استان گیلان که بیشترین کشف تصادفات ساختگی را در چند سال گذشته داشته اند  تقدیر به عمل آمد.
 

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.