تفاهم معاون فنی بیمه ایران با مجموعه کارگزاران رسمی بیمه برای توسعه همکاری‌ها

10-17-2018 09:54:48
آیین- در نشست اعضای هیات مدیره کانون کارگزاران رسمی بیمه با محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران با اشاره به تمایل دو طرف برای توسعه همکاری‌ها، بر ضرورت حل و فصل برخی از مسائل از جمله راه اندازی سیستم صدور دوکدینگ تاکید شد.
 
به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین، در این نشست پس از اعلام آمادگی مجموعه کارگزاران رسمی بیمه برای ارائه پرتفوی مطلوب با توجه به جایگاه متمایز #بیمه_ایران، مهندس فتاحیانی مدیر فناوری اطلاعات بیمه ایران از اجرا و پیاده سازی هر چه سریعتر مدل دوکدینگ در حداقل زمان ممکن خبر داد.
 
 آقای زاهدنیا معاون فنی شرکت نیز ضمن برشمردن بهبودها و موفقیت های ارزشمند حاصله بیمه ایران در سال جاری، خواستار تعمیق و کیفی سازی همکاری های دو جانبه و تشویق کارگزاران بیمه در زمینه فروش انواع #بیمه‌های_زندگی بیمه ایران شد.
 
معاون فنی بیمه ایران موفقیت های این شرکت در افزایش رشد حق بیمه ها و کاهش نسبت های خسارت را حاصل رویکرد کنونی اصلاح و بهبود فنی شرکت، اراده و روحیه نوآوری مدیران و کارکنان و ارتقای کیفیت در خدمات دانست.
 
در این جلسه، مقرر شد نمایندگان طرفین با ایجاد کمیته ارتباطی، نیرومندسازی و بهبود همکاری‌های دوجانبه را در دستور کار خود قرار دهند
دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.