ابراهیم تحسیری: بیمه معلم 700 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد 

10-24-2018 08:31:17
آیین- مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به موفقیت های شرکت بیمه معلم در سال گذشته گفت جذب پرتفوی بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومانی و رشد ۳۰ درصدی پرتفوی شرکت نسبت به سال قبل و همچنین پرداخت بیش از ۷۰۰میلیارد تومان خسارت به زیان دیدگان از عملکرد موفقیت آمیز شرکت بیمه معلم حکایت دارد.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، محمد ابراهیم تحسیری در کنفرانس خبری شرکت بیمه معلم در پنجمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه که در جزیره کیش گفت: به تازگی نماد بیمه معلم روی تابلو بورس و سامانه کدال با موفقیت درج شد.

تحسیری اضافه کرد: دو سال گذشته پرتفوی بیمه معلم از مرز یک هزار میلیارد تومان عبور کرده و بیمه معلم به باشگاه میلیاردی ها پیوسته است و همچنین این شرکت در لیست یکصد شرکت برتر ایران قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت بیمه معلم گفت وجود سهامداران بزرگی چون صندوق ذخیره فرهنگیان با پوشش بیمه ای گسترده برای یک و نیم میلیون نفر جامعه فرهنگی و ۱۳ میلیون دانش آموز در سراسر کشور و سهامدار عمده چون شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعتبار این شرکت را دو چندان کرده است. 

وی اضافه کرد: بیمه معلم به عنوان یکصد و هشتاد و یکمین نماد معاملاتی در فرابورس درج شده و نام این شرکت روی کدال قرار گرفته است تاکید کرد: کسب عنوان برترین شرکت در تدوین سند استراتژیک از بین ۲۸ شرکت زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان و دریافت گواهینامه بیمه برتر در ارائه خدمات دریایی بیمه معلم را به عنوان بزرگترین بیمه گر دریایی کشور مطرح کرده است.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.