مدیر عامل بیمه آسماری تشریح کرد: جزئیاتی از طرح جدید بیمه درمان خانواده ” آسماری”

10-31-2018 13:38:50
آیین- "کیان وش اظهار کرد: تلاش كرديم با ارايه محصولات نوين و رعايت اصل مديريت ريسك همراه با سرويس دهي مناسب سنت بدي كه در صنعت بيمه در حوزه بيمه درمان با ضريب خسارت بالا و زيان دهي وجود دارد را بشكنيم."

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از ریسک نیوز،ناصر کیان وش ، مدیرعامل بیمه آسماری ، با بیان اینکه به دنبال کسب هر پرتفویی نیستیم بر ضرورت مدیریت و ارزیابی ریسک در حوزه درمان تاکید کرد  گفت : نرخ های بیمه اسماری  بعضا بالاتر سایر نرخ ها است و معتقدیم ارایه نرخ فنی همراه با ارزیابی ریسک نفطه قوت عملکرد ما محسوب می شود.

وی افزود: در حالیکه بیمه نامه درمان در سایر شرکت های بیمه به چالش تبدیل شده  اما در شرکت بیمه آسماری به دلیل نرخ های منطقی و همکاری با شرکت کمک رسان نه تنها زیان ده نبوده که برای شرکت سودآوری را نیز در پی داشته است  چرا که به دور از  سیاست های هیجانی نرخ ها را منطقی ارائه کرده و  فروش قسطی نیز نداریم.

کیان وش اظهار کرد: تلاش كرديم با ارايه محصولات نوين و رعايت اصل مديريت ريسك همراه با سرويس دهي مناسب سنت بدي كه در صنعت بيمه در حوزه بيمه درمان با ضريب خسارت بالا و زيان دهي وجود دارد را بشكنيم.

وی در ادامه از طرح بيمه درمان خانواده درشهرستانها خبر داد و گفت: اين طرح توسط تيم توسعه بازار اسماري متشكل از كارشناسان حوزه بازاريابي و
بازارسنجي توليد شده که با احتياط در حال گسترش ان هستيم.

به گفته وی با توجه به فعاليت اغلب شركتهاي بيمه در حوزه درمان در تهران ، تلاش كرديم بيمه نامه درمان را با هدف توسعه در شهرستانها براي دهكهاي پايين و با حق بيمه كمتر در دستور کار قرار دهیم.

به گفته وی اين طرح مربوط به خانواده هاي پنج نفره و كمتر و همچنين شركتهاي زير ٥٠ نفر هست.

کیان وش تصریح کرد: تا پايان سال جاری و درراستاي خدمت رساني به بيمه گزاران چندين محصول جديد  و انحصاري در حوزه درمان با مجوز بيمه مركزي را روانه بازار مي كنيم.

مدیرعامل بیمه آسماری در ادامه از معضل فروش بیمه های عمر در برخی از مناطق آزاد گفت و افزود : در منطقه آزاد قشم فروش بیمه عمر مقدور نیست چراکه به لحاظ اعتقادی مردم این منطقه از بیمه های عمر استقبال نمی کنند ، از سوی دیگر فروش بیمه عمر در منطقه آزاد کیش نیز چندان با استقبال مواجه نیست چراکه این منطقه توریستی است و جمعیت ساکن آن هم تعداد قابل توجهی نیست و به دلیل کمبود جمعیت مقیم از این رشته در این جزیره نیز استقبال نشده است.

وی در ادامه  به تحمیل هزینه های ارزی شرکت های بیمه اشاره  و اذعان داشت : تسعیر ارز با نرخ نیمایی هزینه های سنگینی را به شرکت های بیمه تحمیل می کند خصوصا برای شرکت هایی بیمه های مسافرتی  این مسئله معضل است.

به گفته وی تغییرات نرخ ارز اثر مطلوبی در شرکت های بیمه ندارد و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

 

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.