مدیرعامل بیمه ما اختیارات بیشتری را به شعب این شرکت واگذار می‌کند 

12-19-2018 08:41:33

 

به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین؛  حجت بهاری فر اظهار داشت: سیاست این شرکت از همان ابتدای شکل گیری، تمرکز بر بیمه های عمر و سرمایه گذاری با توجه به ماهیت استراتژیک، کسب سهم بازار و سهم بالای رشته در بین تمامی رشته ها بوده است . 

حجت بهاری فر در گفت و گو با نقدینه اظهار داشت: با فروش حرفه ای، ارتباط با بیمه گزاران و نگهداشت و توسعه محصولات جدید می توان به سهم بالا در ترکیب محصولات شرکت و سهم در صنعت بیمه دست یافت. 

وی در عین حال افزود : افزایش توانگری مالی شرکت های بیمه در سایه کارشناسی صحیح و ضریب خسارت کنترل شده ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و تمامی ذینفعان به رشد اقتصادی کشور منجر خواهد شد . 

وی با اشاره به کسب سطح یک توانگری مالی بیمه "ما" برای هفتمین سال متوالی، تاکید کرد: شرکت سهامی بیمه "ما" همواره طی سال های گذشته سطح یک توانگری مالی را در کارنامه خود ثبت کرده است. 

به گفته وی، اداره کل نظارت مالی بیمه مرکزی در راستای اجرای ماده ٦ ایین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره 69) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس صورت های مالی سال 1396 و پس از اعمال تعدیلات، نسبت توانگری مالی شرکت بیمه "ما" را برای سال 1397 در سطح یک و معادل 227 درصد را تأیید کرده است. 

وی تاکید کرد: شرکت بیمه ما با طراحی انواع محصولات بیمه های عمر و سرمایه گذاری با پوشش های کامل بیمه ای با سقف تعهدات بالا از قبیل طرح آتیه فرزندان ، زنان خانه دار ، طرح سنوات ویژه کارفرمایان ، طرح مستمری مکمل بازنشستگی و ..... ، سرمایه گذاری مناسب اندوخته بیمه گذاران با میانگین سود دهی 26.5 درصد در 5 سال گذشته، طرح درمان تکمیلی انفرادی ویژه بیمه گزاران عمر، آموزش و تقویت کارشناسان ستاد و صف و تفویض بسیاری از امور به کارشناسان شعب، جذب و تقویت فروشندگان برتر و آموزش های حرفه ای فنی و بازاریابی و تفویض برخی امور به ایشان و تقویت ارتباط با مشتری از طریق انواع پیامک ها، پنل کاربری ویژه و برگزاری جشنواره های دوره ای و فصلی، درصدد توسعه محصولات خود است. 

مدیرعامل بیمه ما گفت: تفویض برخی اختیارات به آنان، کارشناسان شعب نیز مورد آموزش قرار گرفته اند تا بسیاری از امور صدور بیمه نامه و الحاقیه به ایشان تفویض شود که این امر سبب شده است تا ضمن تقویت نیروهای صف، سرعت عمل به پروسه صدور اضافه شود . 

بهاری فر خاطرنشان کرد: در عین حال درکنار تفویض امور از ستاد به کارشناسان شعب، نیروهای ستادی در راستای نظارت، نوآوری محصول و خدمات تقویت شدندکه این موضوع باعث تسریع در امور بیمه گزاران و فرآیند صدور بیمه نامه ها و کاهش هزینه های اداری بیمه شده است.
 

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.