کسبه بازار توپخانه اصفهان در بوروکراسی بیمه

01-08-2019 08:41:22
آیین- کسبه بازارچه توپخانه 44 شهر اصفهان که مدتی پیش طعمه حریق شده بود، در گیرودار بروکراسی اداری بیمه‌ها هنوز موفق به دریافت خسارات خود نشده‌اند.

 

 

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین و به نقل از  ایسنا، آذرماه گذشته، بازارچه توپخانه 44 شهر اصفهان طعمه حریق و بخشی از واحدهای تجاری موجود، متحمل خسارت شد. حالا با گذشت یک ماه از آن تاریخ فرایندهای پیچیده بیمه همچنان پاسخ روشنی به کسبه نداده است.

یکی از کسبه توپخانه 44 ارتش اصفهان به ایسنا می‌گوید از همان روز شرکت بیمه در حال پاس دادن برخی از کسبه از این اتاق به آن اتاق بوده.

کارشناسان به کسبه گفته‌اند عامل آتش سوزی اتصالی در سیم‌های برق بوده. بر همین اساس و با مشخص شدن غیر عمدی بودن آتش سوزی، بیمه باید آغاز به پرداخت خسارت‌های وارده بر مبنای قرار داد تنظیم شده کرده باشد. شرکت‌های بیمه خسارت‌های خرد از جمله خسارات 10 و بیست میلیون تومانی را پرداخت کرده است.

بنابر اظهارات کسبه بازارچه توپخانه 44 ارتش اصفهان، کارشناسان بیمه اقدام به بررسی اجناس باقی مانده در فروشگاه‌ها کرده‌اند تا تنها هزینه خسارت اجناسی که در این حادثه سوخته است را پرداخت کنند. کسبه معتقد هستند این اقدام چندین روز زمان برده است.

یکی از کسبه که واحد تجاری خود را یک میلیارد تومان بیمه کرده است می‌گوید با توجه به افزایش ارزش دلار، با اینکه همه اجناس نسوخته، بیش از یک میلیارد خسارت دیده است و مشخص نیست شرکت بیمه چقدر به وی پرداخت خواهد کرد.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.