رئیس کل بیمه مرکزی : طرح مشکلات صنعت بیمه اهمیت ویژه ای دارد و نباید از مطرح شدن مسائل موجود واهمه داشته باشیم

01-09-2019 13:29:53
آیین- تغییر شرایط و حرکت در مسیر صحیح اداره شرکت ها می تواند توانمندی شرکت ها را تضمین کند و زمینه حفظ اشتغال موجود و حتی کارآفرینی را فراهم آورد.

 

به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین، دکتر سلیمانی در بازدید از بیمه رازی زیاندهی شرکت های بیمه را یک زنگ خطر جدی برای اشتغال، ارزیابی کرد و افزود : تغییر شرایط و حرکت در مسیر صحیح اداره شرکت ها می تواند توانمندی شرکت ها را تضمین کند و زمینه حفظ اشتغال موجود و حتی کارآفرینی را فراهم آورد.

وی افزود : طرح مشکلات موجود صنعت بیمه و شناخت از آن، اهمیت ویژه ای دارد و نباید از مطرح شدن مسائل موجود واهمه داشته باشیم

دکتر سلیمانی با اشاره بر قابلیت ها و پتانسیل های صنعت بیمه نسبت به همدلی و همگرایی در صنعت بیمه و همچنین ضرورت توسعه شبکه فروش بیمه ای در کشور تاکید کرد و افزود: گسترش شبکه فروش با ابزارهای بازاریابی حرفه ای و بهره گیری از ظرفیت های استارت آپی به پویایی و رشد صنعت بیمه منتهی خواهد شد.

رییس کل بیمه مرکزی نگاه سود آوری مقطعی به صنعت بیمه را از عوامل رکود این صنعت ارزیابی کرد و گفت: انباشت ثروت با تقسیم سود سالیانه تفاوت بسیاری دارد و باید به مساله ثروت آفرینی در صنعت بیمه توجه بیشتری داشته باشیم.

دکتر غلامرضا سلیمانی با اشاره به مشکلات ناشی از نرخ شکنی برخی از شرکت های بیمه، تصریح کرد: بیمه مرکزی قصد ندارد تعرفه ها را برگرداند اما با قاطعیت در برابر نرخ شکنی ها خواهد ایستاد چرا که اعتقاد داریم جذب پرتفوی به هر قیمتی قابل قبول نیست و امکان رقابت سالم را از بین می برد.

وی شناسایی و معرفی بیمه گذاران بدحساب را یک ضرورت جدی برای حفظ و افزایش سرمایه های صنعت بیمه دانست و افزود: سامانه سنهاب یک ابزار مناسب برای شناسایی بیمه گذاران بدحساب است که به زودی این طرح شناسایی در قالب آیین نامه، تدوین و به شرکت های بیمه ابلاغ خواهد شد.

رییس کل بیمه مرکزی در پایان با ابراز خرسندی از فعالیت های اخیر شرکت بیمه رازی نسبت به رعایت کامل حاکمیت شرکتی، تاکید کرد و گفت: خودکنترلی و بازتعریف رابطه مدیریت و سهامداران و همچنین نهادسازی هوشمندانه می تواند شرکت های بیمه را به بالاترین سطح ممکن برساند.

دسته بندی:
عکس روز

نظرات

ارسال نظر

ایمیل شما در فیلد زیر نزد ما محفوظ خواهد ماند.